Gå til innhold

Moderatorene og admin her er nedsettende mot meg


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Dere sletter trådene mine, men låser bare andres grovere og ofte mer perverse tråder uten å slette dem. Dere er autisme-narsisister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Dere sletter trådene mine, men låser bare andres grovere og ofte mer perverse tråder uten å slette dem. Dere er autisme-narsisister!

Ta slikt som dette heller på PM med webmaster, så kan du få høre hvorfor det er skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, XbellaX skrev:

Ta slikt som dette heller på PM med webmaster, så kan du få høre hvorfor det er skjedd.

Grunnen til at akkurat den tråden hun sikter til ble slettet er at hun la ut et lett gjenkjennelig bilde av sitt eget ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Grunnen til at akkurat den tråden hun sikter til ble slettet er at hun la ut et lett gjenkjennelig bilde av sitt eget ansikt.

Ah... ja da er det jo ikke så rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 20.7.2017 den 12.26, Blomsterfluen skrev:

Dere sletter trådene mine, men låser bare andres grovere og ofte mer perverse tråder uten å slette dem. Dere er autisme-narsisister!

Autisme- narsissister? OK, den var ny. 

Men alt kan skje på en dårlig dag. Jeg kjenner ikke alle moderatorene her inne, men du får evt klage hvis du opplever at de gjør det på dårlig grunnlag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg kjenner ikke alle moderatorene her inne, men du får evt klage hvis du opplever at de gjør det på dårlig grunnlag 

Ingen grunn til å rippe opp i denne saken nå, vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...