AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 Skrevet 26. juli 2017 Noen som har erfaring med zyprexa mot søvnvansker? Hvor mange mg må du ta for å merke effekt? Anonymkode: d6322...eed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 Ingen som vet? Anonymkode: d6322...eed 0 Siter
bibben Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med zyprexa mot søvnvansker? Hvor mange mg må du ta for å merke effekt? Anonymkode: d6322...eed I know! Det er selvfølgelig avhengig av hvor store vansker du har med å roe ned og sove, men min erfaring er at det fungerer greit med 2,5 mg. Hvis noe av årsaken til søvnproblemene er knyttet til hypomani/mani må dosen økes. Fordelen med Zyprexa er at det gir jevn, langvarig søvn og sjansen for tidlig oppvåkning reduseres. Ulempen er følelsen av å være tung og treig i hode i løpet av dagen. Dette kan gå seg til. Så Zyprexa fungerer altså både for å falle greit i søvn og slippe å våkne for tidlig. Lykke til! Håper at det funker for deg 0 Siter
Mann fra nord Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 jeg bruker quetapin/serequel, er i samme gata, ikke helt samme. Er veldig fornøyd. Ikke vanedannende eller noe sånt! 0 Siter
Zyprexus Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 Zyprexa ble jeg meget trøtt på i starten, men det gikk over. Tror ikke Zyprexa er noen god sovemedisin i lengden. Unntaket er jo om Zyprexa hjelper mot det som gjør at du ikke får sove. Beste sovemedisinen i mine øyne er Remeron. Den blir du ikke avhengig av på samme måte som andre sovemedisiner, og virkningen holder seg. Har gått på Remeron i over 10 år og sover fortsatt like bra. Mener også at en skal behandle det som gjør at en ikke får sove. Sovemedisiner løser ikke problemene i bunnen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 Skrevet 15. september 2017 Jeg brukte Zyprexa + 50 mg Truxal i tre år for å få sove. Det siste året har jeg klart meg med 5 mg. Jeg sover godt på Zyprexa, men synes den henger lenge i. Jeg har ikke hatt andre bivirkninger enn den ønskede døsigheten. Anonymkode: 65ce2...91e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.