Gå til innhold

Nok en bekreftelse på at uføre hetsets


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Trine skrev:

Skjønner. Jeg føler ikke at jeg blir styrt av snusen. Om jeg er ute og finner ut at snusen ligger igjen hjemme så er det litt svarte faen, men jeg overlever ;) Om jeg er sammen med andre folk derimot, da er det krise å ikke ha hverken snus eller røyk.

Jeg snuste mye da, 1 1/2 boks om dagen. Kjøpte i Sverige, but still. 

Ja ser den! Om det er helt krise nå blir det en Vival i stedet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Jeg snuste mye da, 1 1/2 boks om dagen. Kjøpte i Sverige, but still. 

Ja ser den! Om det er helt krise nå blir det en Vival i stedet :P 

Oh, så ille er ikke jeg da. Jeg glemmer jo at jeg har snusen i munn så den kan ligge der og kose seg i et par timer :P Tipper jeg ligger på 6-7 stk om dagen. Da klarer jeg ihvertfall å røyke mindre så da er tannlegen fornøyd :D Er litt billigere med snus enn røyk også også har man glede av snusen lenger enn røyken. Men om jeg f.eks er på telttur og da nødvendigvis er ute hele dagen, da blir det fort litt mer røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 12.34, XbellaX skrev:

Forskning og ulike prosjekter viser at dette kan fungere ganske så bra men det avhenger selvsagt at oppfølgingen strekker seg over tid. Stavanger har drevet med dette siden 2007 om jeg husker riktig og leverer svært gode resultater og snedig nok er det  med mennesker med psykoselidelser de lykkes aller best.

Det synes jeg høres flott ut!:) Og du mener sikkert at de med psykoselidelser ikke bør jobbe i en fase hvor de er i en aktiv psykose. Men man er forhåpentlig ikke i aktiv psykose konstant og da er jeg enig med deg at det muligens kan være en svært positiv ting å jobbe eller gå på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...