laban Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 "Liker"-knappen er borte, og "likte" i varslene er erstattet av "reacted to". For øvrig er varslene på norsk som før. Ingen krise, men litt uvant 1 Siter
Gjest Forumassistent Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 Hei Vi har oppgradert forumene våre i dag. Vi skal se på om vi skal ha alle eller gå tilbake til å ha det enkelt, og det kommer en språkløsning som gjør dem norske. Tar bare littebitt tid! 0 Siter
laban Skrevet 24. august 2017 Forfatter Skrevet 24. august 2017 HanneMari Egmont skrev (På 23.8.2017 den 12.18): Vi har oppgradert forumene våre i dag. Ekspander Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 Skrevet 24. august 2017 laban skrev (På 24.8.2017 den 16.16): Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)? Ekspander Nei, den virker ikke. Kan søke via Google da. Anonymkode: cfa4a...6a6 0 Siter
Gjest Forumassistent Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 HanneMari Egmont skrev (På 25.8.2017 den 8.20): Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! Ekspander Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen... 1 Siter
Gjest Forumassistent Skrevet 29. august 2017 Skrevet 29. august 2017 Lillemus skrev (På 25.8.2017 den 9.22): Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen... Ekspander Vi fikk en mal på et forumoppsett fra leverandøren vår, og selv om den var testet og gjennomgått på forhånd, klarte vi ikke å forutsi alt. Den som gikk live her hadde en hel haug med likefunksjoner, men vi ønsker ikke å ha så mange alternativer og smileys, men at alle forumene skal ha 1 funksjon for dette. Så vi måtte inn og endre det, og det ble gjort ganske raskt etter at omleggingen kom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.