Gå til innhold

Hva skjer her nå?


laban

Anbefalte innlegg

"Liker"-knappen er borte, og "likte" i varslene er erstattet av "reacted to".  For øvrig er varslene på norsk som før.

Ingen krise, men litt uvant :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumassistent

Hei

Vi har oppgradert forumene våre i dag. Vi skal se på om vi skal ha alle eller gå tilbake til å ha det enkelt, og det kommer en språkløsning som gjør dem norske. Tar bare littebitt tid! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎08‎.‎2017 den 14.18, HanneMari Egmont skrev:

Vi har oppgradert forumene våre i dag.

Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)?

Nei, den virker ikke. Kan søke via Google da.

Anonymkode: cfa4a...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! 

Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumassistent
På 25.8.2017 den 11.22, Lillemus skrev:

Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen...

Vi fikk en mal på et forumoppsett fra leverandøren vår, og selv om den var testet og gjennomgått på forhånd, klarte vi ikke å forutsi alt. Den som gikk live her hadde en hel haug med likefunksjoner, men vi ønsker ikke å ha så mange alternativer og smileys, men at alle forumene skal ha 1 funksjon for dette. Så vi måtte inn og endre det, og det ble gjort ganske raskt etter at omleggingen kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...