Jump to content
laban

Hva skjer her nå?

Recommended Posts

laban

"Liker"-knappen er borte, og "likte" i varslene er erstattet av "reacted to".  For øvrig er varslene på norsk som før.

Ingen krise, men litt uvant :huh:

Fortsetter under...

Forumansvarlig

Hei

Vi har oppgradert forumene våre i dag. Vi skal se på om vi skal ha alle eller gå tilbake til å ha det enkelt, og det kommer en språkløsning som gjør dem norske. Tar bare littebitt tid! :) 

laban
På ‎23‎.‎08‎.‎2017 den 14.18, HanneMari Egmont skrev:

Vi har oppgradert forumene våre i dag.

Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)?

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

Er søkefunksjonen skrudd av med hensikt (mulig det har vært sånn en stund, men jeg oppdaget det nå) eller er det noe som ikke virker (hos meg)?

Nei, den virker ikke. Kan søke via Google da.

Anonymkode: cfa4a...6a6

Forumansvarlig

Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! 

Lillemus
1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Den er ikke skrudd av med hensikt, det har skjedd en feil når vi fikk den nye programvaren. Kommer ila dagen! 

Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen...

Annonse

Forumansvarlig
På 25.8.2017 den 11.22, Lillemus skrev:

Men hvorfor ble liker-funksjonen endret? En kort stund var det flere alternativer der, nå er det bare den grønne pilen...

Vi fikk en mal på et forumoppsett fra leverandøren vår, og selv om den var testet og gjennomgått på forhånd, klarte vi ikke å forutsi alt. Den som gikk live her hadde en hel haug med likefunksjoner, men vi ønsker ikke å ha så mange alternativer og smileys, men at alle forumene skal ha 1 funksjon for dette. Så vi måtte inn og endre det, og det ble gjort ganske raskt etter at omleggingen kom.