Gå til innhold

Glad

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opp i alt elendigheten så føler jeg meg glad for at mine behandlere tar meg på alvor og for at de er så utrolig flinke.

Måtte bare skrive dette for det står alltid noe negativt om behandling og slikt.

Anonymkode: cf471...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også svært glad for å ha den terapeuten jeg har. Han er dyktig, har mye empati og i tillegg veldig snill (han kan være ganske så bestemt også da)

I tillegg så har jeg en helt fantastisk fastlege og det er gull verdt. Føler meg trygg når disse to er med på laget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for de jeg har og,de respekterer meg og ser ikke på meg som psykotisk. Det er noe å være takknemlig for, har noen som følger meg på min vei.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg er også svært glad for å ha den terapeuten jeg har. Han er dyktig, har mye empati og i tillegg veldig snill (han kan være ganske så bestemt også da)

I tillegg så har jeg en helt fantastisk fastlege og det er gull verdt. Føler meg trygg når disse to er med på laget mitt.

Har også en veldig dyktig terapeut, som også til tider kan være ganske bestemt, men det tror jeg bare er bra. 

Fint å høre at det er flere som er fornøyde.

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er glad for de jeg har og,de respekterer meg og ser ikke på meg som psykotisk. Det er noe å være takknemlig for, har noen som følger meg på min vei.    

Ja det er viktig med gjensidig respekt, uten det kommer man ikke langt. 

Bra du er fornøyd selv om du av og til ikke skriver så bra om dem på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er viktig med gjensidig respekt, uten det kommer man ikke langt. 

Bra du er fornøyd selv om du av og til ikke skriver så bra om dem på DOL.

Ja gjensidig respekt er det det er. Skriver jeg ikke bra om dem her? Joooo,er fornøyd jeg. Av og til fremstiller jeg kanskje folk på feil måte? Alle har noe godt i seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjensidig respekt er det det er. Skriver jeg ikke bra om dem her? Joooo,er fornøyd jeg. Av og til fremstiller jeg kanskje folk på feil måte? Alle har noe godt i seg :) 

Det er ikke bestandig du er så positiv, men det gjør jo ingenting så lenge du er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bestandig du er så positiv, men det gjør jo ingenting så lenge du er fornøyd :)

Nei jeg er kanskje ikke det, da må jeg gjøre noe med det :) Er takknemlig for all hjelp jeg får jeg <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg er kanskje ikke det, da må jeg gjøre noe med det :) Er takknemlig for all hjelp jeg får jeg <3 

Det er aldri for sent å gjøre noe med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldri for sent å gjøre noe med det :) 

Er vel håp for meg og kanskje? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...