sophie1979 Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 Jeg har spørsmål angående det å slutte på p-pillen. 1. Hvor lang tid tar det før mensen kommer tilbake etter at man slutter på p-pillen. (Om man ikke starter opp etter å hatt mensen) 2. Vil det skje forandringer i kroppen? (vektøkning/-reduksjon ol) 3. Hvor lang tid kan det ta før man eventuelt blir gravid etter å ha sluttet på p-pillen? Håper noen kan svare meg på spørsmålene mine ganske raskt. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. februar 2002 Skrevet 2. februar 2002 1. Hvor lang tid tar det før mensen kommer tilbake etter at man slutter på p-pillen. (Om man ikke starter opp etter å hatt mensen) Første menstruasjon kommer vanligvis etter 4-6 uker. 2. Vil det skje forandringer i kroppen? (vektøkning/-reduksjon ol) Vanligvis skjer det ikke spesielle foradnringer. 3. Hvor lang tid kan det ta før man eventuelt blir gravid etter å ha sluttet på p-pillen? Eggløsning kommer etter 4-6 uker og da kan man bli gravid. Lykke til. 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. februar 2002 Skrevet 3. februar 2002 Hei, Sophie Det er ikke sikkert det går 4-6 uker før du blir gravid.....jeg ble det 2 uker etter jeg sluttet med p-pillen.Da har jeg brukt den sammenhengende de siste 10 årene. LYKKE TIL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.