Gå til innhold

Er det akseptabelt.....? (Haster litt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det akseptabelt å få sobril av fastlegen fordi jeg skal gå til tannlegen og rotfylle ei tann? Har tannlegeskrekk. Valium virker ikke på meg..

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 64a9c...35f

Skrevet

Jeg synes det er akseptabelt. Forklar legen problemet, så håper jeg det ordner seg for deg.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det akseptabelt å få sobril av fastlegen fordi jeg skal gå til tannlegen og rotfylle ei tann? Har tannlegeskrekk. Valium virker ikke på meg..

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 64a9c...35f

Det er sikkert fullt ut akseptabelt.

Jeg har nettopp blitt oppfordret av fastlegen å ta Sobril i forbindelse med time hos øyenlegen. Hun sa faktisk to stk.

Ikke noe rart ved det! Jeg ble tipset av en venn om at det kan være lurt å teste ut hjemme hvordan aktuell dose virker inn på systemet slik at en ikke blir fullstendig sløv og får problemer med å snakke tydelig.

Lykke til hos tannlegen.

Skrevet

Ved undersøkelser på sykehus er det ikke uvanlig å gi noe beroligende i forkant. Skulle da også gå greit før en tannlegebehandling?. Eneste jeg ville ha spurt om er hvordan det virker inn på bedøvelse hos tannlegen og evt andre medisiner du står på.  

Anonymkode: 2f1d3...d76

Skrevet

Det er helt akseptabelt.

'

Anonymkode: 920b2...341

Skrevet

Valium er jo sterkere enn sobril, så kanskje du kan endre litt på dosen.

Anonymkode: ffb4e...596

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...