AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Er det akseptabelt å få sobril av fastlegen fordi jeg skal gå til tannlegen og rotfylle ei tann? Har tannlegeskrekk. Valium virker ikke på meg.. Takknemlig for svar. Anonymkode: 64a9c...35f 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Jeg synes det er akseptabelt. Forklar legen problemet, så håper jeg det ordner seg for deg. 0 Siter
bibben Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det akseptabelt å få sobril av fastlegen fordi jeg skal gå til tannlegen og rotfylle ei tann? Har tannlegeskrekk. Valium virker ikke på meg.. Takknemlig for svar. Anonymkode: 64a9c...35f Det er sikkert fullt ut akseptabelt. Jeg har nettopp blitt oppfordret av fastlegen å ta Sobril i forbindelse med time hos øyenlegen. Hun sa faktisk to stk. Ikke noe rart ved det! Jeg ble tipset av en venn om at det kan være lurt å teste ut hjemme hvordan aktuell dose virker inn på systemet slik at en ikke blir fullstendig sløv og får problemer med å snakke tydelig. Lykke til hos tannlegen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Ved undersøkelser på sykehus er det ikke uvanlig å gi noe beroligende i forkant. Skulle da også gå greit før en tannlegebehandling?. Eneste jeg ville ha spurt om er hvordan det virker inn på bedøvelse hos tannlegen og evt andre medisiner du står på. Anonymkode: 2f1d3...d76 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Det er helt akseptabelt. ' Anonymkode: 920b2...341 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Valium er jo sterkere enn sobril, så kanskje du kan endre litt på dosen. Anonymkode: ffb4e...596 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.