AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Men er det vanlig å snakke til seg selv om det, eller hva skjer med meg? Anonymkode: 66972...394 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det vanlig å snakke til seg selv om det, eller hva skjer med meg? Anonymkode: 66972...394 Jeg snakker også til meg selv om det, ikke noe jeg forteller andre. Anonymkode: 9b0f6...758 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Det er vel naturlige tanker når livet er strevsomt over lang tid. Anonymkode: 9b0f6...758 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker også til meg selv om det, ikke noe jeg forteller andre. Anonymkode: 9b0f6...758 Så du snakker også høyt med deg selv om det. Det er vel helt vanlig det også da. Anonymkode: 66972...394 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel naturlige tanker når livet er strevsomt over lang tid. Anonymkode: 9b0f6...758 Jeg vet at tankene er vanlig, men jeg vet ikke. Når jeg begynner å snakke hørbart til meg selv at jeg skal gjøre det, så begynner jeg å lure på hva som skjer med meg. Anonymkode: 66972...394 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Indre dialog er helt normalt tenker jeg. En ytre dialog med seg selv om såpass alvorlig tema,- jeg tenker du kan ha godt av å snakke om det til en person. En du kan stole på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 20 timer siden, BamseLiten skrev: Indre dialog er helt normalt tenker jeg. En ytre dialog med seg selv om såpass alvorlig tema,- jeg tenker du kan ha godt av å snakke om det til en person. En du kan stole på. Det har liten hensikt å snakke om det. Nevnte til behandleren en gang at jeg ikke orket leve mer, men det var visst ikke noe å snakke om. Da er det best ikke snakke om slikt. Anonymkode: 66972...394 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har liten hensikt å snakke om det. Nevnte til behandleren en gang at jeg ikke orket leve mer, men det var visst ikke noe å snakke om. Da er det best ikke snakke om slikt. Anonymkode: 66972...394 Jeg tror rett og slett ikke det har noe for seg å snakke med profesjonelle, snakk heller med en venn eller familie. Min behandler ignorerer alle mine forsøk på å snakke om slike ting, tema være flyttes til noe annet. Merkelig holdning å gjøre det slik da jeg har tro på åpenhet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 Har aldri hatt noe problem med behandler og har snakket flere ganger om selvmord. Vi har snakket om årsakene til hvorfor jeg får slike tanker og hva som kan gjøres når jeg får tankene. Anonymkode: 50c42...93f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 20 timer siden, BamseLiten skrev: Jeg tror rett og slett ikke det har noe for seg å snakke med profesjonelle, snakk heller med en venn eller familie. Min behandler ignorerer alle mine forsøk på å snakke om slike ting, tema være flyttes til noe annet. Merkelig holdning å gjøre det slik da jeg har tro på åpenhet. Så det er ikke bare jeg som opplever at det er et tema som helst ikke skal snakkes om.. Jeg ønsker ikke å belaste familie og venner med dette. Det er med behandler jeg skulle ønske jeg kunne snakke om det. Anonymkode: 66972...394 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke bare jeg som opplever at det er et tema som helst ikke skal snakkes om.. Jeg ønsker ikke å belaste familie og venner med dette. Det er med behandler jeg skulle ønske jeg kunne snakke om det. Anonymkode: 66972...394 Det er sånn det er ja. Jeg ville jo helst ikke snakke med min mann om det men når psykolog ikke ville så måtte jeg jo. Så nå er mannen livredd hver gang jeg ikke svarer på telefonen og når han jobber natt er han redd jeg skal gjøre noe. Og det vil jeg jo ikke det skal være. Jeg har ingen planer bare tanker og ønsker men ikke guts nok til å gjøre noe. Egentlig bytter jeg glatt med en kreftpasient for da kan jeg dra på en naturlig måte og pasienten kan bli frisk . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.