Gå til innhold

Telepati.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at mange hører stemmer og at det er vanlig, man trenger ikke være syk fordi. Men er telepati også vanlig? I "åndeverden" snakker de jo telepatisk, så hvorfor skulle ikke vi?

Skrevet

Skulle ikke du slutte å skrive om slikt på psykiatriforum? 

Anonymkode: 23251...2dc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ikke du slutte å skrive om slikt på psykiatriforum? 

Anonymkode: 23251...2dc

Er ikke dette psykiatri da? Å høre stemmer og sånt? Får jeg ikke skrive om det heller? Har hørt på youtube om å høre stemmer, så lurte jeg på om det var like vanlig med telepati? 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ikke dette psykiatri da? Å høre stemmer og sånt? 

Jo, begge deler er psykdom.

Anonymkode: 62344...e72

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, begge deler er psykdom.

Leste en gang i et hefte på dps at stemmehøring var vanlig, og ikke sykt. Det var faktisk mange som hørte stemmer i hverdagen. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Leste en gang i et hefte på dps at stemmehøring var vanlig, og ikke sykt. Det var faktisk mange som hørte stemmer i hverdagen. 

Hvorfor poste på psykiatri da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg fant hefte på dps? Hvorfor er du så vanskelig og ute etter meg????

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du får flytte det til åpent du da som er sjefen her inne....

Skrevet

Så, så. Ingen krangling. Men altså stjernestøv; har aldri hørt om noen som satser på telepati som kommunikasjonsform. Selv dyr lager lyder for å kommunisere.

Skrevet
2 minutter siden, Gondor skrev:

Så, så. Ingen krangling. Men altså stjernestøv; har aldri hørt om noen som satser på telepati som kommunikasjonsform. Selv dyr lager lyder for å kommunisere.

Personen utsatte meg for et "psykisk angrep" og jeg måtte ta to vival, forstår ikke at folk vil folk så vondt. Trodde nå mitt spørsmål var harmløst, men skapte altså urolige følelser. Kjente det! 

Nei, men tror vi hadde hatt godt av å øve på det, jeg får beskjeder fra andre...både avdøde og levende, men den levende trenger ikke være det bevisst. Dyr bruker mye telepati de også. Men det er altså ikke så vanlig med telepati? 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Personen utsatte meg for et "psykisk angrep" og jeg måtte ta to vival, forstår ikke at folk vil folk så vondt. Trodde nå mitt spørsmål var harmløst, men skapte altså urolige følelser. Kjente det! 

Nei, men tror vi hadde hatt godt av å øve på det, jeg får beskjeder fra andre...både avdøde og levende, men den levende trenger ikke være det bevisst. Dyr bruker mye telepati de også. Men det er altså ikke så vanlig med telepati? 

Gjennom årene er det blitt utført mange vitenskapeligeeksperimenter uten at man har klart å påvise at telepati virkelig eksisterer. Positive resultater har senere vist seg å bero på metodefeil, eller de har ikke latt seg repetere av uavhengige forskere. Dette gjør at studier av telepati generelt betraktes som en pseudovitenskap.

Skrevet
1 minutt siden, gråstein skrev:

Gjennom årene er det blitt utført mange vitenskapeligeeksperimenter uten at man har klart å påvise at telepati virkelig eksisterer. Positive resultater har senere vist seg å bero på metodefeil, eller de har ikke latt seg repetere av uavhengige forskere. Dette gjør at studier av telepati generelt betraktes som en pseudovitenskap.

Ok. 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det er så lurt for deg å være på DOL hvis du er nødt til å ta vival etter at noen har kommentert innlegget ditt.

Ja jeg tror man kan høre stemmer uten at det er psykt, men telepati har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 3d342...e73

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er så lurt for deg å være på DOL hvis du er nødt til å ta vival etter at noen har kommentert innlegget ditt.

Ja jeg tror man kan høre stemmer uten at det er psykt, men telepati har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 3d342...e73

Det var mer energien som fulgte med kommentaren,men ja jeg må lære meg å beskytte meg mot slikt. 

Ok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...