Gå til innhold

DBT behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått det og kan fortelle litt om det?

Anonymkode: 39cf8...07f

Skrevet

Jeg gikk i DBT-gruppe for snart 10 år siden, så på den tiden har det sikkert skjedd mange endringer i opplegget. Vi var 8 jenter og 3 gruppeledere. Det var veldig nyttig for min del, lærte mye om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør og hvordan takle impulser om å skade meg osv. Og så lærte vi mye om relasjoner, det syntes jeg var veldig bra. Lærte mange gode teknikker for å holde ut når det stormer som verst, de teknikkene bruker jeg enda i dag. Vet ikke helt hva du lurer på, litt lettere å svare hvis du har noen spesifikke spørsmål :)  

Anonymkode: 31b84...888

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk i DBT-gruppe for snart 10 år siden, så på den tiden har det sikkert skjedd mange endringer i opplegget. Vi var 8 jenter og 3 gruppeledere. Det var veldig nyttig for min del, lærte mye om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør og hvordan takle impulser om å skade meg osv. Og så lærte vi mye om relasjoner, det syntes jeg var veldig bra. Lærte mange gode teknikker for å holde ut når det stormer som verst, de teknikkene bruker jeg enda i dag. Vet ikke helt hva du lurer på, litt lettere å svare hvis du har noen spesifikke spørsmål :)  

Anonymkode: 31b84...888

Takk for svar! Lurer ikke på noe spesifikt, egentlig bare andres erfaringer :)

Anonymkode: 39cf8...07f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...