AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Skrevet 30. august 2017 Er det noen som har fått det og kan fortelle litt om det? Anonymkode: 39cf8...07f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Jeg gikk i DBT-gruppe for snart 10 år siden, så på den tiden har det sikkert skjedd mange endringer i opplegget. Vi var 8 jenter og 3 gruppeledere. Det var veldig nyttig for min del, lærte mye om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør og hvordan takle impulser om å skade meg osv. Og så lærte vi mye om relasjoner, det syntes jeg var veldig bra. Lærte mange gode teknikker for å holde ut når det stormer som verst, de teknikkene bruker jeg enda i dag. Vet ikke helt hva du lurer på, litt lettere å svare hvis du har noen spesifikke spørsmål Anonymkode: 31b84...888 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk i DBT-gruppe for snart 10 år siden, så på den tiden har det sikkert skjedd mange endringer i opplegget. Vi var 8 jenter og 3 gruppeledere. Det var veldig nyttig for min del, lærte mye om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør og hvordan takle impulser om å skade meg osv. Og så lærte vi mye om relasjoner, det syntes jeg var veldig bra. Lærte mange gode teknikker for å holde ut når det stormer som verst, de teknikkene bruker jeg enda i dag. Vet ikke helt hva du lurer på, litt lettere å svare hvis du har noen spesifikke spørsmål Anonymkode: 31b84...888 Takk for svar! Lurer ikke på noe spesifikt, egentlig bare andres erfaringer Anonymkode: 39cf8...07f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.