AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 Hadde dere vært fornøyd om dere hadde penger, jobb, ektefelle , barn , venner , hobbyer, slank kropp,ok utseende osv ?. Jeg hadde alt det men levde med angst og depresjon år ut og år inn. Brukte mye energi på å fylle " tomrommet" i sjelen. Dette suget etter NOE. Er jeg bare annerledes enn dere da jeg ikke blir tilfreds. Prøver å være positiv og takknemlig. Prøver å ta en dag om gangen og ikke tenke for mye. Men tommheten skriker i meg !!!! Det må være noe mer.... ??. Hva er det som mangler?. Er det slik alle har det ?. Eller er det min psykiske lidelse ? Anonymkode: 61103...f7e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere vært fornøyd om dere hadde penger, jobb, ektefelle , barn , venner , hobbyer, slank kropp,ok utseende osv ?. Jeg hadde alt det men levde med angst og depresjon år ut og år inn. Brukte mye energi på å fylle " tomrommet" i sjelen. Dette suget etter NOE. Er jeg bare annerledes enn dere da jeg ikke blir tilfreds. Prøver å være positiv og takknemlig. Prøver å ta en dag om gangen og ikke tenke for mye. Men tommheten skriker i meg !!!! Det må være noe mer.... ??. Hva er det som mangler?. Er det slik alle har det ?. Eller er det min psykiske lidelse ? Anonymkode: 61103...f7e Jeg har det tomrommet når jeg ikke har det åndelige. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere vært fornøyd om dere hadde penger, jobb, ektefelle , barn , venner , hobbyer, slank kropp,ok utseende osv ?. Jeg hadde alt det men levde med angst og depresjon år ut og år inn. Brukte mye energi på å fylle " tomrommet" i sjelen. Dette suget etter NOE. Er jeg bare annerledes enn dere da jeg ikke blir tilfreds. Prøver å være positiv og takknemlig. Prøver å ta en dag om gangen og ikke tenke for mye. Men tommheten skriker i meg !!!! Det må være noe mer.... ??. Hva er det som mangler?. Er det slik alle har det ?. Eller er det min psykiske lidelse ? Anonymkode: 61103...f7e Jeg tror dessverre det er mange som føler det slik. Dette har også vært et yndet tema i litteraturen, kanskje særlig hos Ibsen. Flere av hans skuespill omhandler tomrommet som kan oppstå om man ikke har (eller føler man ikke har) muligheter for selvrealisering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.