Gå til innhold

Normalt å slite etter en ganske kald avvisning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å gå videre med livet mitt. Iblant kommer minnene og bilder opp. Jeg har blitt avvist på en ganske kald måte ved siste forhold. Greit: Jeg bør komme over det. Men iblant så sliter jeg med følelsene om det. Er det vanlig at folk slår opp på en veldig kald måte? At de sier at de bare vil ha deg ut av livet sitt slik at de selv kan gå videre. Og ber deg holde deg langt unna. Jeg tar det ganske tungt ennå. Følte en vond følelse av den avslutningen. Men forsøker å leve med det og gå videre. 

Anonymkode: bdc1c...92e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøker å gå videre med livet mitt. Iblant kommer minnene og bilder opp. Jeg har blitt avvist på en ganske kald måte ved siste forhold. Greit: Jeg bør komme over det. Men iblant så sliter jeg med følelsene om det. Er det vanlig at folk slår opp på en veldig kald måte? At de sier at de bare vil ha deg ut av livet sitt slik at de selv kan gå videre. Og ber deg holde deg langt unna. Jeg tar det ganske tungt ennå. Følte en vond følelse av den avslutningen. Men forsøker å leve med det og gå videre. 

Jeg vet ikke jeg, men var det ingen varseltegn?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å slite, men etter min mening er det ikke normalt å gå og gnage på det i over halvannet år. Jeg synes faktisk du skal søke profesjonell hjelp for å komme deg videre og ikke kaste bort mer av ditt liv på denne dusten.

Skrevet

Etter en kald avvisning vet jeg ikke hvor lenge det er vanlig å slite, men har slitt lenge selv etter at jeg gikk ifra min eks ( mange år). Nå var det et veldig destruktivt forhold fra begynnelsen og spesielt de to siste årene. Jeg fikk hjelp fra barnevernet til å greie å gå fra han (ja, jeg var en dust i mange år) Hadde jeg hatt bedre selvtillit så hadde jeg gått mange år før. Det er etter hjelp fra andre at jeg har kommet dit jeg er idag. Så anbefaler deg å søke hjelp så du kan gå videre, det fortjener du.

Skrevet

Avvisning kan sette dype spor. Du bør prate med en profesjonell når det ikke går over etter lang tid. 

Anonymkode: 17758...d88

Gjest Gargamel
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må dessverre si det ikke virker normalt. Det ville vært normalt å kjenne på noen vonde følelser i blant, men ikke hele tiden. Det var en stygg avslutning, men du blir ikke klokere av tenke de samme tankene om og om igjen.

PS : det er ikke kritikk av deg som person, men kun din reaksjon på dette forholdet. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varte forholdet og hvor lenge er det siden bruddet? Jeg synes ikke det er spesielt rart at slike minner dukker opp hos deg i blant (så sant forholdet var seriøst, noe jeg tar for gitt), bruddet var brutalt. Spørsmålet er i hvor stor grad det får dominere livet ditt og hverdagen din nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...