AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Jeg har misbrukt imovane og sobril. Nå er det tomt for piller.. Tok bare 7,5 mg imovane i natt. Får ikke mere tabletter hos legen, ikke for å trappe ned heller.. Føler meg "gal" av abstinenser.. Urolig, kriblende følelse i kroppen, tankekjør etc.. Har noen gode råd for å lindre abstinens? Anonymkode: 4cb96...f47 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har misbrukt imovane og sobril. Nå er det tomt for piller.. Tok bare 7,5 mg imovane i natt. Får ikke mere tabletter hos legen, ikke for å trappe ned heller.. Føler meg "gal" av abstinenser.. Urolig, kriblende følelse i kroppen, tankekjør etc.. Har noen gode råd for å lindre abstinens? Anonymkode: 4cb96...f47 I blant må man bare gjøre noe med det man har tilgjengelig. Kom deg ut på en 2 timers jogg/rask gåtur eller gjør noe annet fysisk. Sett på musikk i ørene og kom deg ut. Slit ut kroppen mens du i samme sleng får noe annet å gjøre enn å kjenne etter hvor ubehagelig det oppleves å ikke ha medisiner. Inviter noen på middag, vask gulv -tak og vegger. Ro ned på koffein og sukker etter kl. 18. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 NEI du må kanskje ta de en stund til livssituasjonen er så bra at du kan koste på deg å forsøke rehab. Du må ha økonomi i orden og regniner betalt og alt sånt unna - da kan man jo forsøke rehab men benzo tar 8 mnd ca; men dette er jo avhengig av hvor lenge og hvor mye du har brukt da. Så om du kun har misbrukt en vanskelig periode så er det over på en 1 mnds tid tipper jeg. Men om det er over flere år så blir det jo en god del verre. Som i mitt tilfelle. Leger bare later seg som om de bryr seg om at folk har lett for å bli avhenige eller har såkalt rusproblematikk på cven. De elsker å skrive ut hva som helst av medikamenter er hva som er sannheten faktisk. Er så mange drittsekker til leger at det er helt sjukt. Anonymkode: 8540a...78d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.