Gå til innhold

Sarotex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt med 25 mg Sarotex depotkapsler jeg tar på kvelden. Får de egentlig mot smerter, men det virker som de hjelper humøret mitt også. Har slitt med depressive symptomer lenge. Har brukt de kun to dager så synes det er litt rart at de skulle virke så fort. Noen som har erfaring fra disse? Hvor fort virker de mot depressive symptomer? 

Skrevet

Jeg har ikke brukt Sarotex annet enn sporadisk når jeg trenger å sove meg gjennom et 3-dagers migreneanfall, men for 4 år siden startet jeg på Cipralex da jeg var deprimert, og den første effekten kom bare etter noen få dager.   

Skrevet
8 timer siden, aa-k-j skrev:

Har nettopp begynt med 25 mg Sarotex depotkapsler jeg tar på kvelden. Får de egentlig mot smerter, men det virker som de hjelper humøret mitt også. Har slitt med depressive symptomer lenge. Har brukt de kun to dager så synes det er litt rart at de skulle virke så fort. Noen som har erfaring fra disse? Hvor fort virker de mot depressive symptomer? 

Legen min sier at Sarotex ikke har noen effekt på depressive symptomer i så lav dose. Dersom de skal brukes som antidepressiv må man somregel godt over 100mg i døgnet. Jeg bruker 80mg Sarotex mot smerter, og jeg har aldri opplevd at de har hatt effekt på depressive symptomer. Kanskje du bare tror det fordi du vet at de også kan brukes som antidepressiv? :-) 

Anonymkode: 6a3ca...f53

Skrevet

Sarotex, grøss. Fikk sinnsyke mareritt av dem.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legen min sier at Sarotex ikke har noen effekt på depressive symptomer i så lav dose. Dersom de skal brukes som antidepressiv må man somregel godt over 100mg i døgnet. Jeg bruker 80mg Sarotex mot smerter, og jeg har aldri opplevd at de har hatt effekt på depressive symptomer. Kanskje du bare tror det fordi du vet at de også kan brukes som antidepressiv? :-) 

Men åh, måtte du ødelegge den eventuelle placeboeffekten da? :-)

Skrevet
9 timer siden, Kalevaala skrev:

Men åh, måtte du ødelegge den eventuelle placeboeffekten da? :-)

Hun spurte jo :-) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...