aa-k-j Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Har nettopp begynt med 25 mg Sarotex depotkapsler jeg tar på kvelden. Får de egentlig mot smerter, men det virker som de hjelper humøret mitt også. Har slitt med depressive symptomer lenge. Har brukt de kun to dager så synes det er litt rart at de skulle virke så fort. Noen som har erfaring fra disse? Hvor fort virker de mot depressive symptomer? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Jeg har ikke brukt Sarotex annet enn sporadisk når jeg trenger å sove meg gjennom et 3-dagers migreneanfall, men for 4 år siden startet jeg på Cipralex da jeg var deprimert, og den første effekten kom bare etter noen få dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 8 timer siden, aa-k-j skrev: Har nettopp begynt med 25 mg Sarotex depotkapsler jeg tar på kvelden. Får de egentlig mot smerter, men det virker som de hjelper humøret mitt også. Har slitt med depressive symptomer lenge. Har brukt de kun to dager så synes det er litt rart at de skulle virke så fort. Noen som har erfaring fra disse? Hvor fort virker de mot depressive symptomer? Legen min sier at Sarotex ikke har noen effekt på depressive symptomer i så lav dose. Dersom de skal brukes som antidepressiv må man somregel godt over 100mg i døgnet. Jeg bruker 80mg Sarotex mot smerter, og jeg har aldri opplevd at de har hatt effekt på depressive symptomer. Kanskje du bare tror det fordi du vet at de også kan brukes som antidepressiv? :-) Anonymkode: 6a3ca...f53 0 Siter
Andreaswell Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Sarotex, grøss. Fikk sinnsyke mareritt av dem. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legen min sier at Sarotex ikke har noen effekt på depressive symptomer i så lav dose. Dersom de skal brukes som antidepressiv må man somregel godt over 100mg i døgnet. Jeg bruker 80mg Sarotex mot smerter, og jeg har aldri opplevd at de har hatt effekt på depressive symptomer. Kanskje du bare tror det fordi du vet at de også kan brukes som antidepressiv? :-) Anonymkode: 6a3ca...f53 Men åh, måtte du ødelegge den eventuelle placeboeffekten da? :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 9 timer siden, Kalevaala skrev: Men åh, måtte du ødelegge den eventuelle placeboeffekten da? :-) Hun spurte jo :-) Anonymkode: 6a3ca...f53 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.