Gå til innhold

Utestengt for livstid på to forumer på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du fortsetter å mene at det primært var andre som er årsaken til at du ikke fulgte oppfordringene du fikk, så er det lett å forstå at du ikke er ønsket tilbake. Legg det bak deg. 

Anonymkode: ef94f...cbe

Jeg mottok trusler på kg. Det ble akseptert av brukeren som ga meg dem. Men jeg ble kastet ut på livstid. Men det er helt greit. Gir det opp. 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså det ble akseptert at en person ga meg trusler. Men jeg er kastet ut. Men helt greit. Jeg gir opp hele greien. De får bare se på det som de vil. 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopper denne tråden med det. Forstår det slik at man skal ikke prate om hva som skjer på andre forumer her. Så da stopper jeg å kommentere mer i denne tråden siden vi ikke skal det. 

Anonymkode: 76013...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mottok trusler på kg. Det ble akseptert av brukeren som ga meg dem. Men jeg ble kastet ut på livstid. Men det er helt greit. Gir det opp. 

Anonymkode: 76013...919

Vel, det er ikke vanskelig å komme seg inn igjen hvis du virkelig ønsker det.

Anonymkode: 62a27...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stopper denne tråden med det. Forstår det slik at man skal ikke prate om hva som skjer på andre forumer her. Så da stopper jeg å kommentere mer i denne tråden siden vi ikke skal det. 

Anonymkode: 76013...919

Vi har oppfordret deg, både i denne tråden og på pm,  til å slutte med disse diskusjonene om hva du mener har skjedd på andre fora enn doktoronline. Vennligst respekter dette. 

Vi har slettet de kommentarene du postet i går kveld i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet (har opplevd) hvor vondt det er å føle seg så til de grader urettferdig behandlet. Men tro meg, det beste for deg er å snu fokuset ditt og legge det bak deg. 

Bare aksepter at dere er uenige, rett deg opp i ryggen, hev hodet og gå videre. Noen ganger i livet må vi bare akseptere ting selv om vi er sterkt uenig. 

Ved å fortsette som du gjør kan du risikere å bli utestengt herfra også. Ikke ta den sjansen. Bli heller her og bestem deg for å avslutte denne diskusjonen og kverningen umiddelbart.

Anonymkode: af5cd...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

KG er helt syke med kaste ut på livstid det går ikke and og få ny sangs der enn gang flere år etterpå ... Hjelper ikke si at man har forandra seg eller noen ting...  Jeg har blitt sikkelig kristen og en ekte slik endring klarer både reinvaske terrorister og massedrapsmenn i Jesu Navn til og bytte personlighet å bli koselig oppegående mennesker....  

 

Til og med finnes det eksempler på folk som har gjort noe kriminelt i Norge som får en ny sangs i det fri som har forandret seg og plutselig har begynt og følge loven(Derfor finnes noe som heter prøvetid i Norge)...   Hvorfor har de ikke mulighet for prøvetid en gang på KG tro så folk kan vise sine nye sider??

 

Anonymkode: e614f...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2017 den 18.33, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er utestengt for resten av livet mitt og må forholde meg til det har de sagt. Dermed ingen ny sjanse hvis jeg ikke blir født på ny. 

Jeg synes at de burde vært flinkere å sett mer på situasjonen og tatt hensyn til den. Og latt meg få en sjanse. Men hvordan kan man få den igjennom? 

Anonymkode: 76013...919

Det hjelper ikke være født på ny en gang, di står fast på den permanente utestengelsen uansett... hilsen en som bli utestengt for livstid føre sikkelig frelse og tro kom over meg...

 

Anonymkode: e614f...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2017 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er bare meg som ville følt meg uvel med det, eller om jeg er ganske nærtaken. Jeg er utestengt for livstid på 2 forumer på nettet. Det ene er kvinneguiden. Det andre er diskusjon. Jeg har nå vært utestengt i et og et halvt år og det varer tydeligvis livet ut. Jeg har ikke drept noen. Jeg har ikke gjort noe eller skrevet noe som er på det nivået at jeg burde dømmes for livstid. Det virker inn på meg ja for det gir meg en følelse av å være kriminell uten at jeg er det. Noen som har meninger om dette ? 

 

Anonymkode: 76013...919

Jeg ble også utestengt, ikke på livstid da, men en mnd på KG. Kun fordi jeg brukte nicket mitt og svarte i min egen tråd. Jeg er nokså nærtaken selv. Vi kvinner er gjerne det? 

Anonymkode: 7e60e...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...