AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Tok en kvart Sobril og 10 mg Vallergan sammen med 30 mg Cisordinol i kveld... Jeg dør vel ikke av det? Sliter så med søvnen og blir desperat. Vet jeg ikke bør kombinere vallergan og sobril men sobrilen var bare en kvart av 1 tablett på 10 mg.. Anonymkode: 3483e...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en kvart Sobril og 10 mg Vallergan sammen med 30 mg Cisordinol i kveld... Jeg dør vel ikke av det? Sliter så med søvnen og blir desperat. Vet jeg ikke bør kombinere vallergan og sobril men sobrilen var bare en kvart av 1 tablett på 10 mg.. Anonymkode: 3483e...60b Det er ikke farlig. Anonymkode: 518b9...b6e 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Du bør nok snakke med legen og få en type medisin som hjelper for søvn i stede for å blande. 0 Siter
Villanda Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en kvart Sobril og 10 mg Vallergan sammen med 30 mg Cisordinol i kveld... Jeg dør vel ikke av det? Sliter så med søvnen og blir desperat. Vet jeg ikke bør kombinere vallergan og sobril men sobrilen var bare en kvart av 1 tablett på 10 mg.. Anonymkode: 3483e...60b Sov du? Enig i at du bør finne en løsning sammen med lege, men det går fint å kombinere Vallergan og Sobril. Hvis du har det fra interaksjoner.no: det kommer opp et annet symbol (trekant? ) dersom man må være spesielt forsiktig, og et kryss hvis man absolutt ikke skal kombinere. 0 Siter
frosken Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en kvart Sobril og 10 mg Vallergan sammen med 30 mg Cisordinol i kveld... Jeg dør vel ikke av det? Sliter så med søvnen og blir desperat. Vet jeg ikke bør kombinere vallergan og sobril men sobrilen var bare en kvart av 1 tablett på 10 mg.. Anonymkode: 3483e...60b Leit at du ble så redd. Dette var ingen farlig blanding av medisiner. 0 Siter
ISW Skrevet 5. september 2017 Skrevet 5. september 2017 Du kunne (men for ordens skyld ikke gjør det) tatt ti Sobril, ti Vallergan og 300 mg Cisordinol uten å dø av det. Dette er trygge medisiner. Men et spørsmål jeg stiller meg etter den lange tiden du har stilt det samme spørsmålet: Hvorfor driver du og roter sånn med medisinene dine når du blir livredd hver eneste gang og skriver det her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.