Gå til innhold

Tankekjør.

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

28

• Fionys

4

• Gondor

1

• yellow ledbetter

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke lett å stoppe det, fikk høre av en healer og at jeg var for mye i hodet. Men du er nå flink som kommer deg ut :) Fint å høre på rolige sanger.

Den sangen er fin. Ja, kan vi for at vi har tankekjør? ... Jeg forsøkte å koble bort alle negative tanker i går, men fikk til gjengjeld en natt med mareritt.... Da drømte jeg om alt som jeg tenker på... og våknet med en trist følelse av at jeg ikke klarer å koble ut selv om jeg forsøker. Jeg våknet, og gikk rett ut på tur. Vil føle at jeg lever selv om jeg har tankekjør, å jeg må nødt å gjøre noe. Må nødt å fungere, men jeg sitter altfor mye på sofaen alene på fridagen og tenker... 

Tusen Tusen takk for låten. Den hjalp!!!!! <3. 

Skrevet
54 minutter siden, Mina1 skrev:

Den sangen er fin. Ja, kan vi for at vi har tankekjør? ... Jeg forsøkte å koble bort alle negative tanker i går, men fikk til gjengjeld en natt med mareritt.... Da drømte jeg om alt som jeg tenker på... og våknet med en trist følelse av at jeg ikke klarer å koble ut selv om jeg forsøker. Jeg våknet, og gikk rett ut på tur. Vil føle at jeg lever selv om jeg har tankekjør, å jeg må nødt å gjøre noe. Må nødt å fungere, men jeg sitter altfor mye på sofaen alene på fridagen og tenker... 

Tusen Tusen takk for låten. Den hjalp!!!!! <3. 

Det er bra du kommer deg ut, her svikter kroppen og for tiden...er sliten i både hode og kropp. 

Jo bare hyggelig <3 

Skrevet
55 minutter siden, Mina1 skrev:

Nydelige låter du la ut :)

Her har du en og : 

Å tusen takk, den var nydelig <3 Fikk masse frysninger på ryggen, og det er det år og dag siden jeg har hatt. Tenkte på hjelperene og guiden min, tror de ga meg frysninger som et tegn på at de er der. Takk :)

Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å tusen takk, den var nydelig <3 Fikk masse frysninger på ryggen, og det er det år og dag siden jeg har hatt. Tenkte på hjelperene og guiden min, tror de ga meg frysninger som et tegn på at de er der. Takk :)

Elsker meningsfulle tekster. Spille høyt låter med godt innhold er det beste jeg vet :) . Koselig at du likte den! . Jeg har vært på en til tur nå. Måtte ut å lufte hodet mitt litt. Forsøker å ha et berikende liv, tross at jeg sliter med angst og tankekjør!. Nå var det på med musikk igjen hehe. Er helt hyper i dag over å få bort tankekjør... ;):D 

Skrevet
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Elsker meningsfulle tekster. Spille høyt låter med godt innhold er det beste jeg vet :) . Koselig at du likte den! . Jeg har vært på en til tur nå. Måtte ut å lufte hodet mitt litt. Forsøker å ha et berikende liv, tross at jeg sliter med angst og tankekjør!. Nå var det på med musikk igjen hehe. Er helt hyper i dag over å få bort tankekjør... ;):D 

Ja jeg og elsker meningsfylte tekster, den hadde jeg ikke hørt før og den var jo bare nydelig :) Flink å komme deg ut du, går bare på altanen og røyker. Men så en episode av Dexter, den er ganske bra. Bra du gjør noe for å få det bort :) 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg og elsker meningsfylte tekster, den hadde jeg ikke hørt før og den var jo bare nydelig :) Flink å komme deg ut du, går bare på altanen og røyker. Men så en episode av Dexter, den er ganske bra. Bra du gjør noe for å få det bort :) 

Jeg forsøker å jobbe med det, men det er virkelig ikke lett. ;). Jeg blir også ganske hyper når jeg skal forsøke å få det bort. :D . hahaha.  Jaja, thats life . 

Skrevet
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg forsøker å jobbe med det, men det er virkelig ikke lett. ;). Jeg blir også ganske hyper når jeg skal forsøke å få det bort. :D . hahaha.  Jaja, thats life . 

Bra å bli hyper hvis du får utfolde deg fysisk da :) Nå skal jeg se på det weed greiene på netflix, må ha litt humor ;) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Bra å bli hyper hvis du får utfolde deg fysisk da :) Nå skal jeg se på det weed greiene på netflix, må ha litt humor ;) 

Jeg har nettopp sett en film på netflix... Den ga utrolig bra budskaper, men samtidig var den en gråtefilm... snufs... Men en gråtefilm vokser man av. Det var også humor i filmen. Har fått gjort mye positivt på en dag. Helt utrolig, med tanke på alt tankekjør!. Men du er da flink du og!!! Det med musikk på full guffe inspirerer meg helt sykt her. Nå var det på med musikk igjen for å hindre hjernen å tenke for mye på alt mulig ;):D 

Skrevet
26 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har nettopp sett en film på netflix... Den ga utrolig bra budskaper, men samtidig var den en gråtefilm... snufs... Men en gråtefilm vokser man av. Det var også humor i filmen. Har fått gjort mye positivt på en dag. Helt utrolig, med tanke på alt tankekjør!. Men du er da flink du og!!! Det med musikk på full guffe inspirerer meg helt sykt her. Nå var det på med musikk igjen for å hindre hjernen å tenke for mye på alt mulig ;):D 

Jeg har sett på mer dexter nå, utrolig spennende :) Hvilke film så du? Ja musikk hjelper bra :D 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg har sett på mer dexter nå, utrolig spennende :) Hvilke film så du? Ja musikk hjelper bra :D 

Dexter har jeg aldri sett. Min søster sier at den er kjempebra. Jeg må begynne å se litt på den.

Denne som jeg lenger til her på Netflix. Den er fra sann historie, men den gir et meningsfullt innhold og tanker. Always smile sier hun stadig vekk, og det er jo sant :) 

Skrevet
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Dexter har jeg aldri sett. Min søster sier at den er kjempebra. Jeg må begynne å se litt på den.

Denne som jeg lenger til her på Netflix. Den er fra sann historie, men den gir et meningsfullt innhold og tanker. Always smile sier hun stadig vekk, og det er jo sant :) 

Ja dexter er bra, litt humor oppi all galskapen og. 

Å den så bra ut, må se på den jeg også :) Liker filmer fra RL også. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja dexter er bra, litt humor oppi all galskapen og. 

Å den så bra ut, må se på den jeg også :) Liker filmer fra RL også. 

Jeg har flere : 

Lion Movie, Only you, The best of me, The proposal. .. 

Har mange gode filmer på lur :) . Jeg skal forsøke å se en film annenhver kveld i noen dager fremover.  Jeg tror jeg har sunt av å se en film iblant. Kos deg! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...