Gå til innhold

Hypoman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er bipolare, hvordan merker dere at dere er på vei til å bli hypoman? De første tegnene...

Anonymkode: 1799e...38f

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Sover omtrent halvparten så mye som vanlig, økt sexlyst, mer glede, optimisme og motivasjon. Generelt økt aktivitetsnivå.

Skrevet
6 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Sover omtrent halvparten så mye som vanlig, økt sexlyst, mer glede, optimisme og motivasjon. Generelt økt aktivitetsnivå.

Merker du all den forandringen helt i starten?

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Ja. Dette er de første tegnene jeg oppfatter. Og så baller det på seg derfra.

Skrevet
På 6.9.2017 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Dere som er bipolare, hvordan merker dere at dere er på vei til å bli hypoman? De første tegnene...

Tankene går fortere, snakker raskere, mindre behov for hvile, mer usammenhengende i både væremåte og utførelse av arbeid og plikter, mer jovial, flørter mer, mer optimistisk osv.

Skrevet

Jeg er alltid bare innom forstadiet og da vil jeg gjøre altmulig rart og har overoptimistiske planer som kræsjer mageplask etter 2 dager.

jeg tror jeg er feildiagnostisert- og jeg har kun hatt dyp depresjon og er ikke egentlig bipolar eller hypoman nei.

Anonymkode: c3288...816

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid bare innom forstadiet og da vil jeg gjøre altmulig rart og har overoptimistiske planer som kræsjer mageplask etter 2 dager.

jeg tror jeg er feildiagnostisert- og jeg har kun hatt dyp depresjon og er ikke egentlig bipolar eller hypoman nei.

Anonymkode: c3288...816

Samme her. 

Anonymkode: fe296...29e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...