AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Dere som er bipolare, hvordan merker dere at dere er på vei til å bli hypoman? De første tegnene... Anonymkode: 1799e...38f 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Sover omtrent halvparten så mye som vanlig, økt sexlyst, mer glede, optimisme og motivasjon. Generelt økt aktivitetsnivå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 6 minutter siden, franklyscarlet skrev: Sover omtrent halvparten så mye som vanlig, økt sexlyst, mer glede, optimisme og motivasjon. Generelt økt aktivitetsnivå. Merker du all den forandringen helt i starten? Anonymkode: 1799e...38f 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Ja. Dette er de første tegnene jeg oppfatter. Og så baller det på seg derfra. 0 Siter
Janus30 Skrevet 8. september 2017 Skrevet 8. september 2017 På 6.9.2017 den 20.15, AnonymBruker skrev: Dere som er bipolare, hvordan merker dere at dere er på vei til å bli hypoman? De første tegnene... Anonymkode: 1799e...38f Tankene går fortere, snakker raskere, mindre behov for hvile, mer usammenhengende i både væremåte og utførelse av arbeid og plikter, mer jovial, flørter mer, mer optimistisk osv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 Skrevet 8. september 2017 Jeg er alltid bare innom forstadiet og da vil jeg gjøre altmulig rart og har overoptimistiske planer som kræsjer mageplask etter 2 dager. jeg tror jeg er feildiagnostisert- og jeg har kun hatt dyp depresjon og er ikke egentlig bipolar eller hypoman nei. Anonymkode: c3288...816 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alltid bare innom forstadiet og da vil jeg gjøre altmulig rart og har overoptimistiske planer som kræsjer mageplask etter 2 dager. jeg tror jeg er feildiagnostisert- og jeg har kun hatt dyp depresjon og er ikke egentlig bipolar eller hypoman nei. Anonymkode: c3288...816 Samme her. Anonymkode: fe296...29e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.