AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Er det vanlig å ha tilbakefall på pf man har blitt helt frisk av i vanskelige livssituasjoner? Betyr det at man da egentlig ikke er helt frisk likevel? Anonymkode: 6def5...c1b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Jeg tror at selv om du er frisk fra selve personlighetsforstyrrelsen, så kan det nok være igjen noen trekk. Og disse trekkene kommer gjerne til syne i f.eks. en depresjon. Det er iallefall min erfaring. Er du deprimert? Har det hendt noe livsbelastende? Anonymkode: b0624...b15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 Skrevet 24. september 2017 På 9. september 2017 den 23.14, AnonymBruker skrev: Jeg tror at selv om du er frisk fra selve personlighetsforstyrrelsen, så kan det nok være igjen noen trekk. Og disse trekkene kommer gjerne til syne i f.eks. en depresjon. Det er iallefall min erfaring. Er du deprimert? Har det hendt noe livsbelastende? Anonymkode: b0624...b15 Jeg har begynt å lure på om det er en depresjon som ligger og lurer. Jeg har hatt mindreverdsfølekser en god stund, og "overalt" ser jeg at andre er mye bedre enn meg osv. Akkurat slik jeg hadde det før. Anonymkode: 6def5...c1b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.