Gå til innhold

Hørte de sa på TV i går om medisiner for psykiske lidelser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa på Dagsrevyen i tilknytning til et innslag om antidepressiva at enkelte i " vår gruppe" ikke under noen omstendighet måtte stoppe med medisiner vi hadde fått i legale legesystem.( hørtes ut som noen kanskje stod i fare for" å tørne "til slutt av pasientmassen deres)

Skrevet

Enkelte er spesielt utsatte. Selv har jeg bestilt time hos lege straks legen er tilbake. Det er kanskje høstferie for mange. Heldigvis har jeg medisin inne men mor er mye syk med oppkast og dårlig stakkar. Hun fryser og jeg svetter( leiter på hjertet og tålmodighet med snart 120 kg) Har sendt SMS til legekontoret.Men tror hun har det best hjemme.

Nå blir det jo mye på TV fra valget sikkert. Har ikke folk sporten så har de politikken.

Skrevet

Selvsagt må man ikke slutte brått på SSRI, NRK måtte selvsagt opplyse om dette ellers kunne mange blir brått syke.

Anonymkode: 0e65e...e16

Skrevet

I enkelte menneskers øyne så er man kun et hjelpeløst offer. Derimot i rettssystemet hadde man tenkt helt annerledes på det jfr Johayg saken selv om det var en særdomstol og ekstra streng sikkert da OL jo er et fredstiltak og veldigviktig å ikke rokke ved i manges øyne.

De traff spikeren på hodet i NRK om medisiner av denne art synes jeg.

Skrevet

Nå er det 17 år siden jeg ble alvorlig psykisk syk etter en fødsel. Jeg gikk på masse medisiner, og de gjorde meg så sløv at jeg ble sucidal av dem. Legene måtte kutte dem ut, og da ble jeg frisk igjen... Jeg er derfor skeptisk til slike medisiner, men for noen hjelper de, og for noen tvert om. Men det er gjerne andre og bedre medisiner man opererer med i dag, fremfor de man fikk for 17 år siden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...