Gå til innhold

Har du psykose??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har psykose?

Kortvarige psykoser/perioder med psykose?

Husker du hva du gjør eller sier? Kan du fortelle hvordan det er? 

Det er et interessant tema. ;)  Eller har du kanskje en kjæreste eller samboer med psykose?

Anonymkode: c0d64...fb5

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har psykose?

Kortvarige psykoser/perioder med psykose?

Husker du hva du gjør eller sier? Kan du fortelle hvordan det er? 

Det er et interessant tema. ;)  Eller har du kanskje en kjæreste eller samboer med psykose?

Anonymkode: c0d64...fb5

Jeg er kun psykotisk i drømme, og i hypnagoge hallusinasjon anfallene mine i oppvåkningen. Det er gøy å ha psykotiske drømmer.

Skrevet

Nei Jeg er med årene blitt mye flinkere til å unngå sånt eller sånne situasjoner og mennesker som ikke er bra for meg.  De fleste slutter med sånt som ikke er bra for dem før eller siden tror jeg. Jeg tror psykotiske insidenter flater ut for de fleste med årene.

Deperesjonen derimot er en mye farligere følgesvenn.

Anonymkode: b01bc...e28

Gjest franklyscarlet
Skrevet
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg er kun psykotisk i drømme, og i hypnagoge hallusinasjon anfallene mine i oppvåkningen. Det er gøy å ha psykotiske drømmer.

Kan man være psykotisk kun i drømme? Jeg har også hypnagoge hallusinasjoner, men har aldri hørt at det er et psykosesymptom? Jeg synes forøvrig ikke at det er gøy. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Kan man være psykotisk kun i drømme? Jeg har også hypnagoge hallusinasjoner, men har aldri hørt at det er et psykosesymptom? Jeg synes forøvrig ikke at det er gøy. 

jeg mente ikke at jeg har psykosediagnose fordi om jeg drømmer helt psyko drømmer. jeg mente at jeg drømmer psykotiske fantasidrømmer, som foreksempel at jeg hopper ut av bilen og for å skjule sårene mine fra politiet, jogger hjem med sort treningsbikini og flyr i skogen på hvei hjem.

denne her drømte jeg i natt (jeg kjenner lukter i drømme også):jeg var hos mamma. hun lurte seg til å putte brekkningsmiddel i saftglasset mitt. gulgrønn saft. jeg satt meg i bilen med Tai fra Digimon, og bare ventet på at jeg skulle få brekningsrefleksen forran Tai.

og i forgårs:  jeg hadde skikkelig dritetrengthet. jeg var i en undergrunnsstasjon og gikk for å drite. jeg kunne ikke gå å drite i handicap toalettet for da måtte jeg kontakte betjeningen etter nøkkel. jeg dreit på senga til det ene offentlige toalettet, fordi doene var runde hule bleier. doene var ekle. mens jeg bæsjet på senga i håp om at ingen såg det, og skulle legge mine to hvite plastalinaaktige bæsjer i bleiedoen, så kom en kineserdame og såg dette. jeg skjulte bæsjen med hånda mi. jeg var barfotet.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Jeg husker begynnelsen av psykosen men så er 1 måned av den borte

Anonymkode: 39380...949

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...