AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 Skrevet 11. september 2017 Jeg har så jævlig vondt psykisk. Skal opp om 5 timer og er attpåtil fysjsk syk. Jobben og økonomien kommer til å gå til helvete hvis jeg ikke klarer å gå på jobb i morgen (jeg er tilkallingsvikar og har fått vakt i morgen). Jeg kommer ikke til å klare det denne gangen. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så fortvilet :-( Anonymkode: 96180...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 Skrevet 11. september 2017 Ligger og hører på hjertet som bare dunker hardt og tydelig :-( Anonymkode: 96180...f4a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 Skrevet 11. september 2017 Legg i hvertfall fra deg mobilen eller pcen. Lykke til! Anonymkode: 0b3e1...9da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 Jeg sov 2 timer i natt. Men jeg klarte å komme meg gjennom arbeidsdagen. Det gikk tilogmed ganske bra, helt til jeg i ettermiddag skjønte at noe var galt. Jeg føler meg svak. Jeg ER svak, det er flere ting som bekrefter det nå. Og det gjør så vondt å tenke på :-( Anonymkode: 96180...f4a 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sov 2 timer i natt. Men jeg klarte å komme meg gjennom arbeidsdagen. Det gikk tilogmed ganske bra, helt til jeg i ettermiddag skjønte at noe var galt. Jeg føler meg svak. Jeg ER svak, det er flere ting som bekrefter det nå. Og det gjør så vondt å tenke på :-( Anonymkode: 96180...f4a Jeg skjønner ikke. Hvorfor mener du at du er svak? Er du ikke sterk når du kom deg gjennom arbeidsdagen? Endret 12. september 2017 av Gargamel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 20 minutter siden, Gargamel skrev: Jeg skjønner ikke. Hvorfor mener du at du er svak? Er du ikke sterk når du kom deg gjennom arbeidsdagen? Fordi jeg burde taklet ting. Anonymkode: 96180...f4a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.