Gå til innhold

Får ikke sove, og er bekymret for jobben :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så jævlig vondt psykisk. Skal opp om 5 timer og er attpåtil fysjsk syk. Jobben og økonomien kommer til å gå til helvete hvis jeg ikke klarer å gå på jobb i morgen (jeg er tilkallingsvikar og har fått vakt i morgen). Jeg kommer ikke til å klare det denne gangen. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så fortvilet :-( 

Anonymkode: 96180...f4a

Skrevet

Ligger og hører på hjertet som bare dunker hardt og tydelig :-( 

Skrevet

Legg i hvertfall fra deg mobilen eller pcen.

Lykke til!

Anonymkode: 0b3e1...9da

Skrevet

Jeg sov 2 timer i natt. Men jeg klarte å komme meg gjennom arbeidsdagen. Det gikk tilogmed ganske bra, helt til jeg i ettermiddag skjønte at noe var galt. Jeg føler meg svak. Jeg ER svak, det er flere ting som bekrefter det nå. Og det gjør så vondt å tenke på :-( 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sov 2 timer i natt. Men jeg klarte å komme meg gjennom arbeidsdagen. Det gikk tilogmed ganske bra, helt til jeg i ettermiddag skjønte at noe var galt. Jeg føler meg svak. Jeg ER svak, det er flere ting som bekrefter det nå. Og det gjør så vondt å tenke på :-( 

Jeg skjønner ikke. Hvorfor mener du at du er svak? Er du ikke sterk når du kom deg gjennom arbeidsdagen? 

Endret av Gargamel
Skrevet
20 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg skjønner ikke. Hvorfor mener du at du er svak? Er du ikke sterk når du kom deg gjennom arbeidsdagen? 

Fordi jeg burde taklet ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...