AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 Hei! Sliter en del men ubehag i tennene, stikking på en plass og generelt ubehag. Har vært hos tannlegen flere ganger og han finner ikke noe galt. Noen andre som sliter med tennene som kommer av det psykiske? Anonymkode: 7dcc2...530 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 Har selv hatt ubehag med tennene som skyldtes psyken, trodde jeg hadde hull og gruet meg i lang tid for å gå til tannlegen, men etter jeg hadde vært der og fikk beskjed om at alt var ok så forsvant det. Anonymkode: 1fd96...356 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 Av og til har jeg noe ubehag i tennene. Jeg tror helt sikkert det er psykisk da jeg har god tannhelse og ubehaget forsvinner like brått som det kommer. Det er en rar ekkel følelse av at tennene er av gummi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.