AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 Jeg sliter noe jævlig med studiene. Har allerede en bachelor, og har nå begynt open til. Det jævla bipolare hjernen min føkker opp alt. Alle rutiner sklir ut. Får nesten ikke sove. Voldsom angst. Irritert og sint. Noen dager kan jeg lese i 20 timer i strekk. Andre dager er jeg "hjernedød". Er det noen med bipolar 1 som i det hele tall klarer å studere? Kudos til dere! Anonymkode: 65561...e58 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 Jeg har bipolar 1 og studerer til medisinsk sekretær, moren min var bipolar 1 og lege 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 36 minutter siden, norakristin skrev: Jeg har bipolar 1 og studerer til medisinsk sekretær, moren min var bipolar 1 og lege Har dere ikke hatt noen utfordringer underveis, da? Hvordan klarte dere å komme gjennom det? Anonymkode: 65561...e58 0 Siter
Underbar Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 Hvilke hjelpemidler har du når alt føkker seg til? Medisiner, behandler? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 2 timer siden, Underbar skrev: Hvilke hjelpemidler har du når alt føkker seg til? Medisiner, behandler? Jeg går på Litium, og til behandler ukentlig/annenhver uke. Anonymkode: 65561...e58 0 Siter
frosken Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 På 13.09.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev: Jeg sliter noe jævlig med studiene. Har allerede en bachelor, og har nå begynt open til. Det jævla bipolare hjernen min føkker opp alt. Alle rutiner sklir ut. Får nesten ikke sove. Voldsom angst. Irritert og sint. Noen dager kan jeg lese i 20 timer i strekk. Andre dager er jeg "hjernedød". Er det noen med bipolar 1 som i det hele tall klarer å studere? Kudos til dere! Anonymkode: 65561...e58 Hvorfor en ny bachelor? Hvorfor ikke et mer arbeidsrettet tiltak? 0 Siter
Villanda Skrevet 15. september 2017 Skrevet 15. september 2017 På 13.9.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev: Jeg sliter noe jævlig med studiene. Har allerede en bachelor, og har nå begynt open til. Det jævla bipolare hjernen min føkker opp alt. Alle rutiner sklir ut. Får nesten ikke sove. Voldsom angst. Irritert og sint. Noen dager kan jeg lese i 20 timer i strekk. Andre dager er jeg "hjernedød". Er det noen med bipolar 1 som i det hele tall klarer å studere? Kudos til dere! Anonymkode: 65561...e58 Kan å få orden på døgnrytmen være et sted å begynne? Har du noe å ta for å få sovet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 Skrevet 15. september 2017 Frosken: Jeg har hatt mange ulike jobber, og tatt flere ulike studier. Det at jeg har en rastløs sjel, som ikke klare å slå seg til ro noe sted, er kanskje en god unnskyldning. Klarer aldri å finne min plass. Villanda: Jeg har Zyprexa til å sove på. MEN problemet med den, er at jeg sover for godt, og ikke klarer å stå opp klokka seks om morgenen. Hvis du har forsalg til noe annet, så tar jeg gjerne i mot det. Kan nevne av jeg ikke tåler imovane, og at jeg ikke har effekt av Vallergan og Circadin. Anonymkode: 65561...e58 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.