Gå til innhold

Noen bipolare studenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter noe jævlig med studiene. Har allerede en bachelor, og har nå begynt open til. Det jævla bipolare hjernen min føkker opp alt. Alle rutiner sklir ut. Får nesten ikke sove. Voldsom angst. Irritert og sint. Noen dager kan jeg lese i 20 timer i strekk. Andre dager er jeg "hjernedød". Er det noen med bipolar 1 som i det hele tall klarer å studere? Kudos til dere!

Anonymkode: 65561...e58

Skrevet

Jeg har bipolar 1 og studerer til medisinsk sekretær, moren min var bipolar 1 og lege

Skrevet
36 minutter siden, norakristin skrev:

Jeg har bipolar 1 og studerer til medisinsk sekretær, moren min var bipolar 1 og lege

Har dere ikke hatt noen utfordringer underveis, da? Hvordan klarte dere å komme gjennom det? 

Skrevet

Hvilke hjelpemidler har du når alt føkker seg til? Medisiner, behandler?

Skrevet
2 timer siden, Underbar skrev:

Hvilke hjelpemidler har du når alt føkker seg til? Medisiner, behandler?

Jeg går på Litium, og til behandler ukentlig/annenhver uke.

Skrevet
På ‎13‎.‎09‎.‎2017 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter noe jævlig med studiene. Har allerede en bachelor, og har nå begynt open til. Det jævla bipolare hjernen min føkker opp alt. Alle rutiner sklir ut. Får nesten ikke sove. Voldsom angst. Irritert og sint. Noen dager kan jeg lese i 20 timer i strekk. Andre dager er jeg "hjernedød". Er det noen med bipolar 1 som i det hele tall klarer å studere? Kudos til dere!

Hvorfor en ny bachelor? Hvorfor ikke et mer arbeidsrettet tiltak?

Skrevet
På 13.9.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Kan å få orden på døgnrytmen være et sted å begynne? Har du noe å ta for å få sovet?

Skrevet

Frosken: Jeg har hatt mange ulike jobber, og tatt flere ulike studier. Det at jeg har en rastløs sjel, som ikke klare å slå seg til ro noe sted, er kanskje en god unnskyldning. Klarer aldri å finne min plass.

Villanda: Jeg har Zyprexa til å sove på. MEN problemet med den, er at jeg sover for godt, og ikke klarer å stå opp klokka seks om morgenen. Hvis du har forsalg til noe annet, så tar jeg gjerne i mot det. Kan nevne av jeg ikke tåler imovane, og at jeg ikke har effekt av Vallergan og Circadin. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...