Gå til innhold

Det å føle at alt er min skyld i visse situasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har hatt samme følelsen? 

Altså man føler at alle feil av og til blir tillagt deg uten at du kan si at du er skyld i alt, for å si det sånn? 

Jeg var desverre inne på et annet forum i går, og der ble jeg kontaktet av noen som hevder at en person hadde gått rundt å fortalt at jeg mangler virkelighetsforståelse. Altså at jeg er en person det er umulig å kommunisere med fordi jeg mangler virkelighetsforståelse. Jeg tok meg litt nær ut av den. Og jepp jeg er mulig sårbar for jeg tok det til meg. 

Endret av Mina1
Skrevet
5 timer siden, Mina1 skrev:

Altså man føler at alle feil av og til blir tillagt deg uten at du kan si at du er skyld i alt, for å si det sånn? 

Jeg var desverre inne på et annet forum i går, og der ble jeg kontaktet av noen som hevder at en person hadde gått rundt å fortalt at jeg mangler virkelighetsforståelse. Altså at jeg er en person det er umulig å kommunisere med fordi jeg mangler virkelighetsforståelse. Jeg tok meg litt nær ut av den. Og jepp jeg er mulig sårbar for jeg tok det til meg. 

Har hatt det sånn før, følt mye skyld.

Du mangler ikke virkelighetsforståelse nei, det må du bare legge bort :) 

Skrevet
På 14.9.2017 den 19.34, Mina1 skrev:

Tror det er mange som har det slik innimellom, meg inkludert.

Tror vi bør blåse i hva en 3dje person sier både om oss selv og andre. Umulig å forsvare seg mot slikt. Kanskje lettere sagt enn gjort. Synes du bør heve deg over det.

Skrevet
15 timer siden, emilie321 skrev:

Tror det er mange som har det slik innimellom, meg inkludert.

Tror vi bør blåse i hva en 3dje person sier både om oss selv og andre. Umulig å forsvare seg mot slikt. Kanskje lettere sagt enn gjort. Synes du bør heve deg over det.

Jepp jeg er litt deprimert over en del saker som har skjedd i livet mitt. Jeg har fått høre fra noen menn på nettet at de er blitt advart av en fyr om å holde seg unna meg , og ikke prate med meg fordi jeg er syk og mangler virkelighetsoppfatning. Alt enkelte kan lire av seg og si om andre. Synes det er kjedelig når folk er sånn. 

Skrevet
16 timer siden, stjernestøv skrev:

Har hatt det sånn før, følt mye skyld.

Du mangler ikke virkelighetsforståelse nei, det må du bare legge bort :) 

Takk. Det er ikke greit når folk kan gå rundt å dømme en for noe på den måten. Jeg kan prates med og jeg mangler ikke virkelighetsforståelse. Det er sant :). Jeg er mulig litt hårsår som tar meg nær av det jeg gjør. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...