Gå til innhold

Når man har startet på medisiner før terapien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde såå mye på hjertet . Hadde så mange ting jeg ville snakke om og få ta tak i livet mitt. Vanskelige traumer ol. Det var et intenst tankekjør og jeg trengte inderlig hjelp. Men så ble jeg  gående lenge å vente på å komme til hos en behandler. Fastlegen satte meg på medisiner mens jeg ventet. Nå går jeg i terapi men jeg er tom i hodet og likegyldig. Får ikke kontakt med følelsene og husker ikke ting. Må bruke mye energi på i det hele tatt å finne noe å snakke om. Vet jeg er sånn pga medisinene og fordi jeg har klart å legge lokk på ting selv om jeg er psykisk dårlig fremdeles. Føler ofte at terapien kommer for sent i forhold til hvor jeg er følelsesmessig. Noen som har hatt samme erfaring ? 

Anonymkode: 10198...1a2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde såå mye på hjertet . Hadde så mange ting jeg ville snakke om og få ta tak i livet mitt. Vanskelige traumer ol. Det var et intenst tankekjør og jeg trengte inderlig hjelp. Men så ble jeg  gående lenge å vente på å komme til hos en behandler. Fastlegen satte meg på medisiner mens jeg ventet. Nå går jeg i terapi men jeg er tom i hodet og likegyldig. Får ikke kontakt med følelsene og husker ikke ting. Må bruke mye energi på i det hele tatt å finne noe å snakke om. Vet jeg er sånn pga medisinene og fordi jeg har klart å legge lokk på ting selv om jeg er psykisk dårlig fremdeles. Føler ofte at terapien kommer for sent i forhold til hvor jeg er følelsesmessig. Noen som har hatt samme erfaring ? 

Anonymkode: 10198...1a2

Ja i terapi på høye doser ap har jeg lite å si, det er helt tomt. Ble korte timer det da, mistet følelser og tanker. 

Skrevet

Jeg synes det er greit å være litt "stabil" når jeg har timer hos behandler. Har kompleks ptsd og klarer fint å snakke i timene, men jeg har stort sett skrevet ned en del ting som for eksempel ting jeg har kommet på etter at jeg har vært hos behandler + tanker og følelser i ulike situasjoner. For jeg klarer heller ikke å huske så mye når jeg kommer til timen, selv om jeg kanskje har tenkt på forhånd hva jeg skal snakke om.

Anonymkode: e04e2...cf5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...