AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 Jeg hadde såå mye på hjertet . Hadde så mange ting jeg ville snakke om og få ta tak i livet mitt. Vanskelige traumer ol. Det var et intenst tankekjør og jeg trengte inderlig hjelp. Men så ble jeg gående lenge å vente på å komme til hos en behandler. Fastlegen satte meg på medisiner mens jeg ventet. Nå går jeg i terapi men jeg er tom i hodet og likegyldig. Får ikke kontakt med følelsene og husker ikke ting. Må bruke mye energi på i det hele tatt å finne noe å snakke om. Vet jeg er sånn pga medisinene og fordi jeg har klart å legge lokk på ting selv om jeg er psykisk dårlig fremdeles. Føler ofte at terapien kommer for sent i forhold til hvor jeg er følelsesmessig. Noen som har hatt samme erfaring ? Anonymkode: 10198...1a2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde såå mye på hjertet . Hadde så mange ting jeg ville snakke om og få ta tak i livet mitt. Vanskelige traumer ol. Det var et intenst tankekjør og jeg trengte inderlig hjelp. Men så ble jeg gående lenge å vente på å komme til hos en behandler. Fastlegen satte meg på medisiner mens jeg ventet. Nå går jeg i terapi men jeg er tom i hodet og likegyldig. Får ikke kontakt med følelsene og husker ikke ting. Må bruke mye energi på i det hele tatt å finne noe å snakke om. Vet jeg er sånn pga medisinene og fordi jeg har klart å legge lokk på ting selv om jeg er psykisk dårlig fremdeles. Føler ofte at terapien kommer for sent i forhold til hvor jeg er følelsesmessig. Noen som har hatt samme erfaring ? Anonymkode: 10198...1a2 Ja i terapi på høye doser ap har jeg lite å si, det er helt tomt. Ble korte timer det da, mistet følelser og tanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 Jeg synes det er greit å være litt "stabil" når jeg har timer hos behandler. Har kompleks ptsd og klarer fint å snakke i timene, men jeg har stort sett skrevet ned en del ting som for eksempel ting jeg har kommet på etter at jeg har vært hos behandler + tanker og følelser i ulike situasjoner. For jeg klarer heller ikke å huske så mye når jeg kommer til timen, selv om jeg kanskje har tenkt på forhånd hva jeg skal snakke om. Anonymkode: e04e2...cf5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.