Gå til innhold

Dermatillomania

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med dette hver dag. Klemmer på alt. Alle porer, nupper. Ser ut som et pizzatryne hver dag. All talg må ut. Det gjør at jeg slapper av, men det ser ikke bra ut. Prøver å slutte, men det er umulig. Er det flere som sliter med det samme, og eventuelt har noen tips om hvordan jeg kan slutte. Har egentlig ok hud. Ikke for fet, ikke for tørr. Ikke så store porer, men har noen whiteheads eller blackheads her og der. Klemmer også på brystet og ryggen. 

Anonymkode: 308b8...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med dette hver dag. Klemmer på alt. Alle porer, nupper. Ser ut som et pizzatryne hver dag. All talg må ut. Det gjør at jeg slapper av, men det ser ikke bra ut. Prøver å slutte, men det er umulig. Er det flere som sliter med det samme, og eventuelt har noen tips om hvordan jeg kan slutte. Har egentlig ok hud. Ikke for fet, ikke for tørr. Ikke så store porer, men har noen whiteheads eller blackheads her og der. Klemmer også på brystet og ryggen. 

Anonymkode: 308b8...e26

Kanskje du i første omgang kan prøve å sette deg et klokkeslett (eller to) på døgnet når du tillater deg å klemme og ellers prøver å holde deg unna. Så får du begrenset klemmingen en del. Til kvelden før du skal legge deg for eksempel?

Ellers vet jeg veldig lite om akkurat denne lidelsen så vanskelig å gi gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...