AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg sliter med dette hver dag. Klemmer på alt. Alle porer, nupper. Ser ut som et pizzatryne hver dag. All talg må ut. Det gjør at jeg slapper av, men det ser ikke bra ut. Prøver å slutte, men det er umulig. Er det flere som sliter med det samme, og eventuelt har noen tips om hvordan jeg kan slutte. Har egentlig ok hud. Ikke for fet, ikke for tørr. Ikke så store porer, men har noen whiteheads eller blackheads her og der. Klemmer også på brystet og ryggen. Anonymkode: 308b8...e26 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilstede Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med dette hver dag. Klemmer på alt. Alle porer, nupper. Ser ut som et pizzatryne hver dag. All talg må ut. Det gjør at jeg slapper av, men det ser ikke bra ut. Prøver å slutte, men det er umulig. Er det flere som sliter med det samme, og eventuelt har noen tips om hvordan jeg kan slutte. Har egentlig ok hud. Ikke for fet, ikke for tørr. Ikke så store porer, men har noen whiteheads eller blackheads her og der. Klemmer også på brystet og ryggen. Anonymkode: 308b8...e26 Kanskje du i første omgang kan prøve å sette deg et klokkeslett (eller to) på døgnet når du tillater deg å klemme og ellers prøver å holde deg unna. Så får du begrenset klemmingen en del. Til kvelden før du skal legge deg for eksempel? Ellers vet jeg veldig lite om akkurat denne lidelsen så vanskelig å gi gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.