Gå til innhold

Vival

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå prøvd vival og sobril mot panikk angst. Men har ikkje hatt noen virkning. Finnes det andre alternativ enn vival? Noen som har erfaring?

Skrevet
10 minutter siden, Ninkenpoo skrev:

Har nå prøvd vival og sobril mot panikk angst. Men har ikkje hatt noen virkning. Finnes det andre alternativ enn vival? Noen som har erfaring?

Ja mot panikkangst er ssri bra. Men da må du gå på det en stund og prøve det ut i høye nok doser. Eksempelvis seroxat, cipralex, zoloft, cipramil, fontex. Ville gått for et av de tre førstnevnte. Bedre det enn avhengighetsskapende midler som sobril og vival.

Anonymkode: 99b4e...52c

Skrevet

Bruker ssri fra før er bare snakk om en kort periode eg kan bruke vival etc. Men vival har ingen effekt på meg

Skrevet
23 minutter siden, Ninkenpoo skrev:

Bruker ssri fra før er bare snakk om en kort periode eg kan bruke vival etc. Men vival har ingen effekt på meg

Går du på høye nok doser da? Når det gjelder ssri mener jeg?

Anonymkode: 99b4e...52c

Skrevet

Pga livssituasjon er grunnen til at eg trenger vival osv. Kun en kort tid. Var derfor eg lurte på om det var noe litt sterkere. Fikk tilbud om xanor, men det takka eg nei til. Men må vel vere en mellomting 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...