Ninkenpoo Skrevet 17. september 2017 Skrevet 17. september 2017 Har nå prøvd vival og sobril mot panikk angst. Men har ikkje hatt noen virkning. Finnes det andre alternativ enn vival? Noen som har erfaring? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 Skrevet 17. september 2017 10 minutter siden, Ninkenpoo skrev: Har nå prøvd vival og sobril mot panikk angst. Men har ikkje hatt noen virkning. Finnes det andre alternativ enn vival? Noen som har erfaring? Ja mot panikkangst er ssri bra. Men da må du gå på det en stund og prøve det ut i høye nok doser. Eksempelvis seroxat, cipralex, zoloft, cipramil, fontex. Ville gått for et av de tre førstnevnte. Bedre det enn avhengighetsskapende midler som sobril og vival. Anonymkode: 99b4e...52c 1 Siter
Ninkenpoo Skrevet 17. september 2017 Forfatter Skrevet 17. september 2017 Bruker ssri fra før er bare snakk om en kort periode eg kan bruke vival etc. Men vival har ingen effekt på meg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 Skrevet 17. september 2017 23 minutter siden, Ninkenpoo skrev: Bruker ssri fra før er bare snakk om en kort periode eg kan bruke vival etc. Men vival har ingen effekt på meg Går du på høye nok doser da? Når det gjelder ssri mener jeg? Anonymkode: 99b4e...52c 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 17. september 2017 Forfatter Skrevet 17. september 2017 Pga livssituasjon er grunnen til at eg trenger vival osv. Kun en kort tid. Var derfor eg lurte på om det var noe litt sterkere. Fikk tilbud om xanor, men det takka eg nei til. Men må vel vere en mellomting 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.