Gå til innhold

Jeg sluttet å kjøre, solgte bilen.

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
Skrevet

Hadde tvangstanker om bilkjøring. Feks i kryss, att jeg måtte se ekstra nøye så jeg ikke kjørte på en motorsykkel. Det var ekstra ille i rundkjøringer, så jeg så så mye att jeg holdt var for opptatt av venstresiden enn det som var forran. Det ble bråståpp en gang, da bilen forran bråbremset. Kunne smelt. Nei, jeg føler meg fri nå, som jeg kan la være å kjøre bil. Så kan jeg ta rivotril også. Den er en kjærkommen hjelp mot bekymringer. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke sluttet å kjøre før.

Gjest Kanuttius
Skrevet

Det skal jo finnes behandling for tvangstanker men enn så lenge du ikke får det eller ikke har utbytte av slik behandling så høres det jo ut som du har tatt er godt valg. Jeg har selv angst for 4 felts veier og noen strekninger med 2 felt. På langtur klarer jeg max 2 timer av gangen før ansten er så sterk at jeg nesten hopper ut av bilen i fart. På ferier må vi dele opp og overnatte. Feks til oslo, andre kjører tur retur oslo uten problemer men jeg bruker 4 dager...Jeg kjører greitt til butikken men på dårlige dager parkerer jeg bilen helt. Jeg foretrekker sykkel hvis været tillater det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...