Gå til innhold

Kan noen fatte og begripe dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor legen ikke kan skrive ut 50 mg xeploin når jeg skal ta det på torsdag? Nei han vil snakke med meg først på onsdag, men da får de det ikke på torsdag. Hvorfor gjøre seg såååå vanskelig? Tar jo ikke mer enn det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er det ikke normalt å ha følelser? Vi er jo mennesker hele hurven, og jeg har gått ned noen kilo siden jeg har trappet ned. Det er jo flott? Selv om jeg er big mama fremdeles skal jeg mer ned. 

Skrevet

Kanskje han vil vente pga informasjon om medisinene... Nei ikke vet jeg ... men når du skal få de , så spiller det vel ingen rolle når han skriver resepten ut ..... 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Og er det ikke normalt å ha følelser? Vi er jo mennesker hele hurven, og jeg har gått ned noen kilo siden jeg har trappet ned. Det er jo flott? Selv om jeg er big mama fremdeles skal jeg mer ned. 

Synes du er flink jeg. Og følelser er en fin ting å ha. Det å ha følelser gjør oss medmenneskelig intligente :) 

Skrevet
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Kanskje han vil vente pga informasjon om medisinene... Nei ikke vet jeg ... men når du skal få de , så spiller det vel ingen rolle når han skriver resepten ut ..... 

Synes du er flink jeg. Og følelser er en fin ting å ha. Det å ha følelser gjør oss medmenneskelig intligente :) 

Akkurat,det spiller ingen rolle når han skriver de ut, burde kunne gjøre det i dag mener jeg. På torsdag kan mannen kjøre meg ned, på fredag må jeg gå...derfor vil jeg heller ta den torsdag men neida. Her skal de gjøre seg vanskelig, vet nok om medisinen til at jeg vil slutte. Men trapper jo ned da. 

Snakket med sykepleieren i dag og han sa "Vi må kunne legge vekk de følelsene". Nei hvorfor det? Han sa det ble slitsomt med så intense følelser, men det er sånn jeg er av natur. Ja følelsene mine vil jeg ha :) 

Skrevet

Men den dagen jeg klarer å grine igjen skal jeg være glad, det har jeg ikke gjort på flere år. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvorfor legen ikke kan skrive ut 50 mg xeploin når jeg skal ta det på torsdag? Nei han vil snakke med meg først på onsdag, men da får de det ikke på torsdag. Hvorfor gjøre seg såååå vanskelig? Tar jo ikke mer enn det. 

Som du selv skriver så vil han snakke med deg først.

Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Som du selv skriver så vil han snakke med deg først.

Men ingenting forandrer jo seg fordet? Derfor kunne jeg tenkt meg at han skrev det ut nå, så jeg kunne ta det på torsdag. Jeg har bestemt meg, tar ikke mer enn 50 mg. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men ingenting forandrer jo seg fordet? Derfor kunne jeg tenkt meg at han skrev det ut nå, så jeg kunne ta det på torsdag. Jeg har bestemt meg, tar ikke mer enn 50 mg. 

Mulig ingenting forandre seg, men han er ansvarlig for medisineringen. Det er ikke uvanlig at legen ønsker å snakke med pasient ved endringer.

Skrevet
Akkurat nå, Fionys skrev:

Mulig ingenting forandre seg, men han er ansvarlig for medisineringen. Det er ikke uvanlig at legen ønsker å snakke med pasient ved endringer.

Ja men når det likevel blir endring og han vet det, da kunne han vel skrevet ut nå? Ja de vil vel snakke om det, men jeg forstår ikke helt vitsen. Det er jo jeg som styrer dette, ikke han. Men får bare ta det som det er da, og må sikkert vente til fredag. Unødvendig.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men når det likevel blir endring og han vet det, da kunne han vel skrevet ut nå? Ja de vil vel snakke om det, men jeg forstår ikke helt vitsen. Det er jo jeg som styrer dette, ikke han. Men får bare ta det som det er da, og må sikkert vente til fredag. Unødvendig.

Det er ikke alltid det blir som man ønsker det, men man må bare godta det.

Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Det er ikke alltid det blir som man ønsker det, men man må bare godta det.

Ja får bare godta at han er vanskelig, hadde passet meg bedre på torsdag. Har bare vært tull med den sprøyta, så har de den ikke på apoteket og må bestille. Så har dagsenteret glemt det,jaja. De hadde visst fått beskjed nå. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

På torsdag kan mannen kjøre meg ned, på fredag må jeg gå...derfor vil jeg heller ta den torsdag men neida.

Hæ???? Hvilken mann? Og kan ikke denne mannen kjøre deg ned i dag, eller i morgen, eller på onsdag også? Det er en grunn til at legen din vil snakke med deg først. Og selv om det passer deg bedre å ta den på torsdag så er det ingen krise om du tar den på fredag. Jeg er ikke helt enig med deg i at det er legen som gjør det vanskelig nå, det er heller du som lager problemer ut av noe som ikke er et problem. Vær heller glad for at legen følger deg opp.

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Hæ???? Hvilken mann? Og kan ikke denne mannen kjøre deg ned i dag, eller i morgen, eller på onsdag også? Det er en grunn til at legen din vil snakke med deg først. Og selv om det passer deg bedre å ta den på torsdag så er det ingen krise om du tar den på fredag. Jeg er ikke helt enig med deg i at det er legen som gjør det vanskelig nå, det er heller du som lager problemer ut av noe som ikke er et problem. Vær heller glad for at legen følger deg opp.

Min mann vel, han er ikke på jobb på torsdag og kan kjøre meg ned. Jeg får vondt i foten hvis jeg går for mye, det er den jævla strengen. Har ikke så mye å snakke med legen om i grunn, da anbefaler han bare meg å ta mer. Det vil jeg jo ikke. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Min mann vel, han er ikke på jobb på torsdag og kan kjøre meg ned. Jeg får vondt i foten hvis jeg går for mye, det er den jævla strengen. Har ikke så mye å snakke med legen om i grunn, da anbefaler han bare meg å ta mer. Det vil jeg jo ikke. 

Aha...jeg trodde noen skulle kjøre deg ned, altså kjøre på deg :lol:

Hvilken streng?

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

:D

Ikke mobb!!!! :P Jeg trodde hun hadde fått det for seg at hun kunne bli påkjørt på torsdag og at det passet dårlig å måtte gå på fredag da :lol: Jaja, man kan jo kanskje spørre seg om det er Stjernestøv eller jeg som sliter mest med livlig fantasi :D

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Aha...jeg trodde noen skulle kjøre deg ned, altså kjøre på deg :lol:

Hvilken streng?

Haha :D Nei tror ikke han kjører på meg ;) 

Har en streng de ikke fikk ut da jeg opererte ut skruer og plater, så den begynner å stikke hvis jeg går for mye. Var på røntgen for flere uker siden, men har enda ikke hørt noe. 

Skrevet

Haha :D Nei tror ikke han kjører på meg ;) 

Har en streng de ikke fikk ut da jeg opererte ut skruer og plater, så den begynner å stikke hvis jeg går for mye. Var på røntgen for flere uker siden, men har enda ikke hørt noe. 

Auda!!! Om det er flere uker siden du var på rtg. så er det enten "negativt svar" (at de ikke har funnet noe) ellerså har de enten rotet bort svaret eller legen din har glemt å informere deg. Det er jo bare å spørre legen din.

Skrevet
Akkurat nå, Trine skrev:

Auda!!! Om det er flere uker siden du var på rtg. så er det enten "negativt svar" (at de ikke har funnet noe) ellerså har de enten rotet bort svaret eller legen din har glemt å informere deg. Det er jo bare å spørre legen din.

Jo de må jo ha funnet noe...strengen er jo der :) Men har vondt i den andre foten og til tider, tror jeg knakk den som liten. Skulle vel vært gipset, sikkert grodd feil. Tok bilde av den og. Ja kan jo ringe legesenteret å høre. 

Skrevet

Jo de må jo ha funnet noe...strengen er jo der :) Men har vondt i den andre foten og til tider, tror jeg knakk den som liten. Skulle vel vært gipset, sikkert grodd feil. Tok bilde av den og. Ja kan jo ringe legesenteret å høre. 

Ja, ring legekontoret og hør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...