Sunset90 Skrevet 20. september 2017 Skrevet 20. september 2017 Hei jeg lurer på noe:) Har du hat bivirkninger av SSRI idag, lell om du ikke går på noen medisin? Hva slags medisin brukte du? Hvor lenge er det siden sist du brukt medisiner? Hvilke bivirkninger sliter du med idag eventult? Takk for svar 0 Siter
ISW Skrevet 20. september 2017 Skrevet 20. september 2017 (endret) Da jeg brukte Zoloft (SSRI) hadde jeg minimalt med bivirkninger. Sluttet med den for ca 3 måneder siden. Ville prøve noe annet, da effekten ikke var optimal. I dag bruker jeg 1 mg Fluanxol mot angst, og klarer meg bra med det. Heller ingen bivirkninger av den. Endret 20. september 2017 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 Skrevet 20. september 2017 Brukte fontex, ble manisk og psykotisk og fikk hukommelsestap har ingen problemer med det lenger Anonymkode: 84934...6e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 Jeg brukte Efexor 300 mg. Fikk urinretensjon, men siden medisinen virket så bra, valgte jeg å stå på den. Jeg sluttet med medisinen for 5 år siden (pga. oppdaget hjertefeil) og får fremdeles ikke tisse. Går med subrapubisk kateter da det er svært retraumatiserende for meg å skulle kateterisere meg selv... Det er ingen god løsning, men den beste når situasjonen er som den er. Anonymkode: 309e8...555 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.