Gå til innhold

Bra tiltak fra modum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er bra noen endelig tar tak i dette, kunne tenkt meg å vært med. Men jeg er jo paranoid og vrangforestilt :( 

Skrevet
Akkurat nå, frosken skrev:

Enig i at dette er et bra tiltak😀

Ja på tide at noen tar det på alvor :) 

Skrevet
På 23.9.2017 den 15.06, stjernestøv skrev:

Syns det er bra noen endelig tar tak i dette, kunne tenkt meg å vært med. Men jeg er jo paranoid og vrangforestilt :( 

Du spør i en annen tråd om hva det snakkes om i terapi og sier også at du ikke vet hva du trenger hjelp til lenger.

Hvis du tenker at dette med overspising er et problem for deg så er det en sak du kan snakke om i terapien. 

Skrevet
3 minutter siden, ColaZero skrev:

Du spør i en annen tråd om hva det snakkes om i terapi og sier også at du ikke vet hva du trenger hjelp til lenger.

Hvis du tenker at dette med overspising er et problem for deg så er det en sak du kan snakke om i terapien. 

Ja har prøvd på det, men de tar det jo ikke alvorlig. Det er et alvorlig problem for meg å være så stor, og det kan jo føre med seg helseskadelige ting. Og mye vondt i kroppen har jeg jo også. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja har prøvd på det, men de tar det jo ikke alvorlig. Det er et alvorlig problem for meg å være så stor, og det kan jo føre med seg helseskadelige ting. Og mye vondt i kroppen har jeg jo også. 

Du var jo så glad etter siste time hos psykiateren, du sa at du likte han godt. Tenkte kanskje du kunne tatt dette opp med han?

Skrevet
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Du var jo så glad etter siste time hos psykiateren, du sa at du likte han godt. Tenkte kanskje du kunne tatt dette opp med han?

Snakker bare med han når det er forandring i medisinene.

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det gjør de, men du tar ikke i mot tilbudene du får. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Snakker bare med han når det er forandring i medisinene.

Da synes jeg at du skal ta det opp på nytt med de/den personen du går i terapi hos.

Skrevet
53 minutter siden, Kayia skrev:

Jo det gjør de, men du tar ikke i mot tilbudene du får. 

Det gjør jeg vel...

Skrevet
51 minutter siden, ColaZero skrev:

Da synes jeg at du skal ta det opp på nytt med de/den personen du går i terapi hos.

Ja får gjøre det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...