SH-16 Skrevet 24. september 2017 Skrevet 24. september 2017 (endret) Hei! Jeg er 16 år og sliter med uvirkelighetsfølelse/derealiasjon. Har slitt med dette i 2 år++ nå, og begynner å bli ganske lei det... Har starta opp hos BUP og skal nå starte opp med en «behandling» for dette. Føles som jeg lever i en drøm og føler meg konstant fjern og borte. Men det jeg lurer på her er hvordan jeg kan takle dette på best mulig måte i hverdagen? Både jeg og behandleren på BUP mener at denne følelsen har kommet som en reaksjon på tidligere traumer i livet, samt en god del overbekymring. Følelsen har de siste ukene blitt VELDIG intens i forhold til hva den var tidligere og det har blitt klart tøffere å takle den enn før. Derfor spør jeg: -Hva kan jeg konkret selv gjøre for at følelsen skal bli mindre intens? -Hva er deres opplevelse av dette? Har dere som har opplevd å ha en slik følelse blitt kvitt den for godt? -Er det fysisk mulig å bli kvitt følelsen 100%? -Tror dere det vil det være en god begynnelse å gå til BUP å få snakket om dette der samt starte en slags «behandling» der? Håper på gode/positive tilbakemeldinger og jeg setter veldig stor pris på dersom noen her inne leser dette å svarer meg/deler sine erfaringer med dette.Alt jeg vil nå er å bedre/bli kvitt denne følelsen! Endret 24. september 2017 av SH-16 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.