Gå til innhold

Rimelig tannlege i Oslo?


Candela

Anbefalte innlegg

Hei!

Tror jeg har et hull, og i tillegg må jeg få trukket to visdomstenner som presser litt (fikk beskjed av tannlegen ved forrige besøk at disse måtte tas senere). Jeg er student, og en overhaling i tillegg til trekking vil gjøre et STYGT innhogg i det jeg har å leve av frem til januar... Jeg blir ikke overrasket om det er mer å gjøre, jeg har ikke vært hos tannlegen på noen år. Men det er jo forskjell i tannlegenes priser, er det noen som kan foreslå en rimelig en til meg (om det finnes)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Candela.

Tannleger har utgifter til drift av sitt kontor som er omtrent like. I oslo kan husleieutgifter gjøre at honorarene må beregnes noe høyere enn ellers i landet. Den frie konkuranse mellom tannleger gjør at service, pris og kvalitet på tannlegetjenester nå er omtrent lik rundt om.

Hvis du søker et billig alternativ kan du henvende deg til universitetets odontologiske klinikker. Der vil du bli behandlet av studenter under oppsyn og kontroll av velutdannet fagpersonell. Det tar tid, men koster lite og sluttresultatet er topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis du er student kan du ikke søke om å få refundert noe fra studentsamskipnaden?? Du kan jo høre på forhånd så du vet om du får refundert noe eller ikke, jeg vet at OAS refunderer endel, men hva SiO gjør aner jeg ikke.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...