AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg skal til nevropsykolog i morgen og lurer på om noen her kan fortelle meg litt om hvordan det er? Stod i innkallingsbrevet at det er en nevropsykologisk utredning, men er usikker på hva det vil si. Noen her inne som har vært på det selv eller som vet hva det går ut på? Anonymkode: 66a26...0ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal til nevropsykolog i morgen og lurer på om noen her kan fortelle meg litt om hvordan det er? Stod i innkallingsbrevet at det er en nevropsykologisk utredning, men er usikker på hva det vil si. Noen her inne som har vært på det selv eller som vet hva det går ut på? Anonymkode: 66a26...0ee https://www.psykologforeningen.no/publikum/velkommen-til-psykologhjelp/hva-gjoer-en-nevrospykolog Anonymkode: b1597...100 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 Takk for svar. Noe jeg trenger å forberede meg på (?), blir fort glemsk når jeg blir stressa, og ukjente situasjoner stresser meg. Anonymkode: 66a26...0ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Noe jeg trenger å forberede meg på (?), blir fort glemsk når jeg blir stressa, og ukjente situasjoner stresser meg. Anonymkode: 66a26...0ee Oppfør deg normalt. Blir du stressa så blir du \det. Anonymkode: 85082...a71 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.