Gå til innhold

Du skal behandle andre som du selv ønsker å bli behandlet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du at alle følger dette ordtaket : du skal behandle andre som du selv ønsker å bli behandlet i samme situasjon? 

Jeg tror personlig at det er noen som gjør det, men jeg tror samtidig at det er en del som ikke gjør. 

Anonymkode: 6e4ce...023

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at alle følger dette ordtaket : du skal behandle andre som du selv ønsker å bli behandlet i samme situasjon? 

Jeg tror personlig at det er noen som gjør det, men jeg tror samtidig at det er en del som ikke gjør. 

Anonymkode: 6e4ce...023

Legene ønsker nok selv at de hadde mer tid til den enkelte pasient, men dette har de ikke kontroll over.

Forøvrig skal også de følge kardemommeloven.

Skrevet

Og andre veien? Du skal ikke være hardere mot deg selv enn du ville vært mot andre.

Men gjelder dette leger? Jeg tror de prøver, men som alle andre kan man ha en dårlig dag eller periode, og så går det utover de rundt, enten det er familie, venner eller pasienter. Man er ikke på topp hver dag, selv om man yter det man har å gi.

Anonymkode: 0a0d6...803

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...