Gå til innhold

Er jeg dum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg må ha ting som andre forstår lett inn med teskje? Handler det om IQ?

Anonymkode: 134b0...695

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det...

Gjest Maggie55
Skrevet

Nei du har sikkert bare vært utsatt for altfor mange av disse som tror de er kommet så mye lengre enn andre. Det er de sjelden. Kommet så mye lenger enn andre.

Svindlere og bløffmakere. Men det er dumt å føle seg dum. Det er alltid alvorlig for dem det gjelder. Gjør titt og ofte det selv. Men rister det av meg så godt jeg kan.

Skulle ønske jeg kunne si at det er noe man kan snakke litt med en psykolog om. Men jeg tror ikke lenger på det engang. Psykologer somprofesjon er ofte bærere av hva som holder folk nede og sårer andre selv synes jeg.

Hørteom en psykologiskmekanisme som ofte rammet folk som hadde kjøpt seg bruktbil. I månedsvis etterpå gransket vedkommende kjøp og salg annonser og oppsøkte steder hvor man kunne få info impliserte og  biltyper. For å få bekreftet at han selv ikke hadde vært dum og gjort en dårlig handel.

Men det er som alle følelser. Alvorlig for den det gjelder.

Gjest Maggie55
Skrevet

Det finnes ingen dumme mennesker tror jeg. Men alt er ikke så lett å gjøre så mye med selv for roboter tror jeg bare.😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så godt å si, noen ganger kan det handle om IQ, andre ganger ikke.  Men tror du virkelig at noen gi deg et fornuftig svar ut i fra det du har skrevet i innlegget ditt? 

Skrevet

Tror nok du skal slippe den iq bekymringen , men om du et opptatt av dey gåt det an å nett teste seg. For min del tenker jeg at tester ikke gir svart hvite svar da resultatene ofte kan forstyrres av andre faktorer , eksempelvis angst slik at hjernen blokkeres 

Anonymkode: f3397...0a0

Gjest Maggie55
Skrevet

Personlig tror jeg bare at enkelte mennesker bare har gjennomgående mye mere flaks i livet enn andre. Jeg er i årenes løp blitt helt overbevist om dette.

Man kan så lett se seg helt blind på mye av hva som kommer fra "Akademiker hold" Dette er steder hvor tingene er stadig i endring og man vet aldri hvor pendelen svinger i sånne miljøer. Det er lett å glemme at alt de produserer er deres jobb og privat kan de være helt annerledes og slett ikke ulik oss folk flest. Men det er sjelden tema.

Gjest Maggie55
Skrevet

Det er helsa som betyr noe her i verden. Det andre er " peanuts".😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Med andre ord du er ikke dum. Du er bare normal.

Gjest Kanuttius
Skrevet

Hva er det som gjør at du tror du en dum? Kan du komme med noen litt mere konkrete eksempler og har du tatt iq test?

Skrevet
7 timer siden, frosken skrev:

Ikke så godt å si, noen ganger kan det handle om IQ, andre ganger ikke.  Men tror du virkelig at noen gi deg et fornuftig svar ut i fra det du har skrevet i innlegget ditt? 

Det er vel et tegn på dumhet at jeg virkelig tror noen kan svare på det.

Skrevet
5 timer siden, BamseLiten skrev:

Hva er det som gjør at du tror du en dum? Kan du komme med noen litt mere konkrete eksempler og har du tatt iq test?

Har tatt tester på nettet uten å klare de.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel et tegn på dumhet at jeg virkelig tror noen kan svare på det.

Kanskje aller mest tegn på at du er lei deg og velger en litt dårlig strategi for å bli kvitt følelsene. 

Gjest Kanuttius
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt tester på nettet uten å klare de.

Jeg klarer de heller ikke men det har like mye med interesse å gjøre som noe annet.

Skrevet
3 timer siden, frosken skrev:

Kanskje aller mest tegn på at du er lei deg og velger en litt dårlig strategi for å bli kvitt følelsene. 

Hva mener du?

Skrevet
23 minutter siden, BamseLiten skrev:

Jeg klarer de heller ikke men det har like mye med interesse å gjøre som noe annet.

Ok :) 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg setter ikke dum som lav IQ. i tilfelle. Dumhet  er å gjøre uforstandige ting, ikke  hvor høy IQ du har. Mange av de dumme ting folk gjør har vanlig IQ,  da er det virkelig dumskap. Evnen til å tenke fremover og bakover,og ta vanlige avgjørelser i dagliglivet, så er det det viktigste. 

Skrevet

Takk for alle svar 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...