Gå til innhold

Nav med venterom ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs om de må inn i et behandlingsregime eller en tiltakstrapp . Dette vitnet om det jeg vil betegne som et sykt menneske syn . Nytt på nytt giftet seg over det , men synliggjør det på samme tid . Derved føler jeg de er etiske - de bør ikke underkommuniseres når nav lat sine klienter vente ute . Eller er vi bortskjemte i velferdsstaten Norge ? Skal det være slik at folk som ikke mestrer arbeid skal settes i offentlig gapestokk på denne måten ? Jeh vurderte hidjab for i det held tatt å bevege meg over dørstokken . Er knust over min manglende kapasitet / mestrings evne - skal de som ikke klarer arbeids liv tåle og settes på gata ? 

Anonymkode: 7674d...141

Skrevet

Godtet seg ! Klarer ikke redigere , er det slik at ordet fanget på dr online uten dr ? Etisk betenkelig 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godtet seg ! Klarer ikke redigere , er det slik at ordet fanget på dr online uten dr ? Etisk betenkelig 

Tror du må undertegne med nick for å ha muligheten til å redigere innlegg. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om de må inn i et behandlingsregime eller en tiltakstrapp . Dette vitnet om det jeg vil betegne som et sykt menneske syn . Nytt på nytt giftet seg over det , men synliggjør det på samme tid . Derved føler jeg de er etiske - de bør ikke underkommuniseres når nav lat sine klienter vente ute . Eller er vi bortskjemte i velferdsstaten Norge ? Skal det være slik at folk som ikke mestrer arbeid skal settes i offentlig gapestokk på denne måten ? Jeh vurderte hidjab for i det held tatt å bevege meg over dørstokken . Er knust over min manglende kapasitet / mestrings evne - skal de som ikke klarer arbeids liv tåle og settes på gata ? 

Ja, gapestokk er riktig ord. Stigmatiserende og uverdig.

https://www.nrk.no/ostfold/nav-brukere-tvunget-til-a-bruke-gagata-som-venterom-1.13745464

c0_umCfQR5VG8nTmRyrnqA5LWcHVHYyOBpiJYhU9

image.gif

Gjest Kanuttius
Skrevet

Det er bare helt uforståelig at de i det hele tatt har tenkt tanken...

Gjest Maggie55
Skrevet

Er der noen grunn for at de " må " gjøre det slik?

sirop1365381324
Skrevet

Dette har selvfølgelig ingenting med å sette folk "gapestokk" å gjøre.

Leser man hele artikkelen som der ble linket til over her så er det nevnt hvorfor denne midlertidige praksisen ble innført.

Skrevet
25 minutter siden, sirop1365381324 skrev:

Leser man hele artikkelen som der ble linket til over her så er det nevnt hvorfor denne midlertidige praksisen ble innført.

Må være mulg å løse dette på en smarter måte.

Anonymkode: c273c...631

Gjest Kanuttius
Skrevet
1 time siden, sirop1365381324 skrev:

Allikevel en uhørt løsning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...