AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 Spørs om de må inn i et behandlingsregime eller en tiltakstrapp . Dette vitnet om det jeg vil betegne som et sykt menneske syn . Nytt på nytt giftet seg over det , men synliggjør det på samme tid . Derved føler jeg de er etiske - de bør ikke underkommuniseres når nav lat sine klienter vente ute . Eller er vi bortskjemte i velferdsstaten Norge ? Skal det være slik at folk som ikke mestrer arbeid skal settes i offentlig gapestokk på denne måten ? Jeh vurderte hidjab for i det held tatt å bevege meg over dørstokken . Er knust over min manglende kapasitet / mestrings evne - skal de som ikke klarer arbeids liv tåle og settes på gata ? Anonymkode: 7674d...141 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 Godtet seg ! Klarer ikke redigere , er det slik at ordet fanget på dr online uten dr ? Etisk betenkelig Anonymkode: 7674d...141 0 Siter
frosken Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godtet seg ! Klarer ikke redigere , er det slik at ordet fanget på dr online uten dr ? Etisk betenkelig Anonymkode: 7674d...141 Tror du må undertegne med nick for å ha muligheten til å redigere innlegg. 0 Siter
gråstein Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs om de må inn i et behandlingsregime eller en tiltakstrapp . Dette vitnet om det jeg vil betegne som et sykt menneske syn . Nytt på nytt giftet seg over det , men synliggjør det på samme tid . Derved føler jeg de er etiske - de bør ikke underkommuniseres når nav lat sine klienter vente ute . Eller er vi bortskjemte i velferdsstaten Norge ? Skal det være slik at folk som ikke mestrer arbeid skal settes i offentlig gapestokk på denne måten ? Jeh vurderte hidjab for i det held tatt å bevege meg over dørstokken . Er knust over min manglende kapasitet / mestrings evne - skal de som ikke klarer arbeids liv tåle og settes på gata ? Anonymkode: 7674d...141 Ja, gapestokk er riktig ord. Stigmatiserende og uverdig. https://www.nrk.no/ostfold/nav-brukere-tvunget-til-a-bruke-gagata-som-venterom-1.13745464 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 Det er bare helt uforståelig at de i det hele tatt har tenkt tanken... 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Er der noen grunn for at de " må " gjøre det slik? 0 Siter
sirop1365381324 Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Dette har selvfølgelig ingenting med å sette folk "gapestokk" å gjøre. Leser man hele artikkelen som der ble linket til over her så er det nevnt hvorfor denne midlertidige praksisen ble innført. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 25 minutter siden, sirop1365381324 skrev: Dette har selvfølgelig ingenting med å sette folk "gapestokk" å gjøre. Leser man hele artikkelen som der ble linket til over her så er det nevnt hvorfor denne midlertidige praksisen ble innført. Må være mulg å løse dette på en smarter måte. Anonymkode: c273c...631 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, sirop1365381324 skrev: Dette har selvfølgelig ingenting med å sette folk "gapestokk" å gjøre. Leser man hele artikkelen som der ble linket til over her så er det nevnt hvorfor denne midlertidige praksisen ble innført. Allikevel en uhørt løsning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.