AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg går på zyprexa og zoloft, så det blokkerer kodein. Jeg skal ta en mindre operasjon til uken. Tramadol kan vel heller ikke brukes. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 65023...54c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg regner med att det er greit å spørre, for dette blir jo først utskrevet av en lege, så det er ikke slik att jeg går rett og tar dette. Dette er bare slik att jeg kan be om det hos legen. Anonymkode: 65023...54c 0 Siter
ColaZero Skrevet 28. oktober 2017 Skrevet 28. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på zyprexa og zoloft, så det blokkerer kodein. Jeg skal ta en mindre operasjon til uken. Tramadol kan vel heller ikke brukes. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 65023...54c Jeg ligger lavt og vil ikke anbefale noe du kan spørre om. Men kan si at jeg er nesten helt sikker på at Tramadol har et annet virkestoff en kodein. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.