Gå til innhold

Hvilken smertestillende bør jeg be om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på zyprexa og zoloft, så det blokkerer kodein. Jeg skal ta en mindre operasjon til uken. Tramadol kan vel heller ikke brukes. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 65023...54c

Skrevet

Jeg regner med att det er greit å spørre, for dette blir jo først utskrevet av en lege, så det er ikke slik att jeg går rett og tar dette. Dette er bare slik att jeg kan be om det hos legen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på zyprexa og zoloft, så det blokkerer kodein. Jeg skal ta en mindre operasjon til uken. Tramadol kan vel heller ikke brukes. Noen som har erfaring med dette?

Jeg ligger lavt og vil ikke anbefale noe du kan spørre om. Men kan si at jeg er nesten helt sikker på at Tramadol har et annet virkestoff en kodein.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...