Gå til innhold

Hvor dårlig må man være for å innlegges?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 10.45):

Legges inn hvor? På dps døgn, eller psykiatrisk sykehus? Vanlig sykehus?

og hva regnes som «skikkelig dårlig»?

Anonymkode: c8d74...5df

På min tid i 2009 hette det her post C  på Dps Der kom jeg inn til utredning ,fikk eget rom, valset litt rund noen dager noen tester, og intervjuer, som Varte i to og en halv mnd. Legges inn høres litt brutalt ut, men det er som å være på hotell men må følge opp avtaler og programmer som er satt opp . Det var også noen jenter med spiseforstyrrelser, og enkelte med B-polar lidelse, som kom for en periode med en tid med vanskeligheter .

Endret av FGT
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Følger 

Endret av Rosemarin
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men redd for hva de skal Gi meg av tillegsdiagnoser osv som gir meg enda mindre håp for å komme ut av dette

Anonymkode: c8d74...5df

Det er ikke diagnostisering som gir deg mindre håp for å bli bedre. Tvert om - får du en diagnose så vet de mer hva som er problemet og dermed også hva som kan gjøres for å bli bedre. Det å bedrive tankekjør og spinne om dette på forum så mye som du gjør nå tror jeg ikke hjelper deg så mye. Da bør du heller ta kontakt med fagfolk for å få hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...