bibben Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 Kommer krystallsyke som et «takras» eller kan det komme snikende? Jeg føler meg rar og innestengt i hodet. Hører liksom trykklyder som fra et innestengt rom, som om jeg er polstret av bomull. Bølger av svimmelhet. Føler behov for ro og forutsigbarhet rundt meg. Kan dette være krystallsyke i anmarsj? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 bibben skrev (På 30.10.2017 den 10.46): Kommer krystallsyke som et «takras» eller kan det komme snikende? Jeg føler meg rar og innestengt i hodet. Hører liksom trykklyder som fra et innestengt rom, som om jeg er polstret av bomull. Bølger av svimmelhet. Føler behov for ro og forutsigbarhet rundt meg. Kan dette være krystallsyke i anmarsj? Ekspander Mer nærliggende å først tenke på den kroniske sykdommen du allerede lider av. Er du tilstrekkelig godt medisinert? Anonymkode: dd194...cff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 Skrevet 30. oktober 2017 Synes ikke dette minner om krystallsyke. Anonymkode: 975cf...1e9 0 Siter
påskelilje Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg synes heller ikke dette høres ut som krystallsyke. Jeg gikk og var svimmel nå i høst, og kom meg etter hvert til legen. Det var trolig krystallsyke, kombinert med noe annet, men jeg har ikke vært svimmel etter det legebesøket - så det hjalp å gå til legen For meg var det som å være fyllesjuk - hele rommet snurret - i samme retning hver gang. Kunne få det både stående og liggende - helt plutselig. 0 Siter
bibben Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Skrevet 31. oktober 2017 Påskelilje + AB x 2: Tusen takk for svar. Jeg har nå forsøkt å øke medisineringen noe og så venter jeg og ser om det gir virkning. Jeg forstår at disse symptomene altså ikke har noe med krystallsyke å gjøre, men siden det kjennes som å være noe inne i hodet et sted, liksom rundt særlig høyre øre og i tillegg svimmelhet så tenkte jeg i den retningen. Ønsker dere alle tre en god dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.