Gå til innhold

Bare lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jo stesolid sist istedenfor vival, kan man begynne å høre ting av dem? Var oppe og tok fire i natt, var veldig urolig og stressa. Etter jeg tok dem begynte jeg å høre lyder og stemmer på et annet språk, forstod jo ikke hva de sa. Flere som har opplevd det? Dette var klarer stemmer men altså på et annet språk, vet ikke hvilke språk det var. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk jo stesolid sist istedenfor vival, kan man begynne å høre ting av dem? Var oppe og tok fire i natt, var veldig urolig og stressa. Etter jeg tok dem begynte jeg å høre lyder og stemmer på et annet språk, forstod jo ikke hva de sa. Flere som har opplevd det? Dette var klarer stemmer men altså på et annet språk, vet ikke hvilke språk det var. 

Tviler jeg på. Stesolid og Vival er jo i praksis det samme.

Skrevet
Akkurat nå, gråstein skrev:

Tviler jeg på. Stesolid og Vival er jo i praksis det samme.

Ok, men oppdaget jo at seroquel og kopien ikke er det samme. 

Skrevet

Og gatelysene hadde en nydelig aura, det var masse energi i bevegelse og utenpå der var det ringer av lys. Er det vanlig å se?

Skrevet (endret)
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og gatelysene hadde en nydelig aura, det var masse energi i bevegelse og utenpå der var det ringer av lys. Er det vanlig å se?

Ja, det er ganske vanlig å se fargerike ringer rundt lys om natten ved fuktig luft. Men de færreste kaller det aura.

Endret av Xtra
Skrevet
4 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, det er ganske vanlig å se fargerike ringer rundt lys om natten ved fuktig luft. Men de færreste kaller det aura.

Ok. Vakkert var det da :) 

Skrevet

Brrrr! Nå begynner det å bli kaldt, enig? Håper på en mild vinter, men men. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Du sier at du tok 4 stk, regner med at det var 5mg pr stk. Det er ganske mye så jeg tror du rett og slett ble rusa. Og siden du har den lidelsen du har så har rusen fått deg til å hallusinere. Vær forsiktig.

Skrevet
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Du sier at du tok 4 stk, regner med at det var 5mg pr stk. Det er ganske mye så jeg tror du rett og slett ble rusa. Og siden du har den lidelsen du har så har rusen fått deg til å hallusinere. Vær forsiktig.

Neida fikk bare 2 mg siste gang så rusa var jeg ikke ;) Har tenkt på det, må jo ha vært noen utenlandske ånder som var der. Ellers som kan jo eliten få folk til å høre stemmer. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Neida fikk bare 2 mg siste gang så rusa var jeg ikke ;) Har tenkt på det, må jo ha vært noen utenlandske ånder som var der. Ellers som kan jo eliten få folk til å høre stemmer. 

Ille nok om Stesilid-rus hadde fått deg til å hallusinere. Nå var det ikke det og da er det i grunnen nesten verre. Nå vet du hva jeg mener om eliten og ånder så jeg skal ikke gjenta det. Men dette gir grunn til bekymring.

Skrevet
Akkurat nå, ColaZero skrev:

Ille nok om Stesilid-rus hadde fått deg til å hallusinere. Nå var det ikke det og da er det i grunnen nesten verre. Nå vet du hva jeg mener om eliten og ånder så jeg skal ikke gjenta det. Men dette gir grunn til bekymring.

Ok :) Jeg er som jeg er og tenker det jeg tenker, det er jo meningen jeg skal være den jeg er. Nei vi trenger ikke diskutere det. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ellers som kan jo eliten få folk til å høre stemmer. 

Nei, nå får du gi deg...

Skrevet
Akkurat nå, gråstein skrev:

Nei, nå får du gi deg...

Det er sant, men tro hva du vil...

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er sant, men tro hva du vil...

Nei, det er ikke sant. Hører du stemmer nå skyldes nok det at du har kuttet ut medisiner.

Skrevet
3 minutter siden, gråstein skrev:

Nei, det er ikke sant. Hører du stemmer nå skyldes nok det at du har kuttet ut medisiner.

Når man kutter ut ap kan man få for mye dopamin i hodet, så det er mulig det og. Er mange muligheter. 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Jeg er som jeg er og tenker det jeg tenker, det er jo meningen jeg skal være den jeg er. Nei vi trenger ikke diskutere det. 

Håper bare ikke at dette er forvarsel om at det er noe på gang. Sjansen er relativt stor siden du har kuttet medisiner.

Skrevet
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Håper bare ikke at dette er forvarsel om at det er noe på gang. Sjansen er relativt stor siden du har kuttet medisiner.

Denne gangen blir det ikke aktuelt å begynne på ap igjen, er ferdig. Det er meningen jeg skal være sånn som jeg er. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne gangen blir det ikke aktuelt å begynne på ap igjen, er ferdig. Det er meningen jeg skal være sånn som jeg er. 

Det er et valg du kan ta. Får håpe du ikke blir livredd og så syk at de rundt deg får det vanskelig.

Skrevet
Akkurat nå, ColaZero skrev:

Det er et valg du kan ta. Får håpe du ikke blir livredd og så syk at de rundt deg får det vanskelig.

I natt var jeg livredd, men det skadet ikke de rundt meg. Og hvorfor skal de få det vanskelig selv om jeg har det vanskelig? Jeg takler dette :) 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

I natt var jeg livredd, men det skadet ikke de rundt meg. Og hvorfor skal de få det vanskelig selv om jeg har det vanskelig? Jeg takler dette :) 

Tror du familien synes det er trivelig når du er livredd? Hadde du fått vondt av din sønn eller mann om en av dem vandret oppe om natten og måtte slenge innpå masse benzo, var livredd og hørte utenlandske stemmer? Og dette kan jo bare være starten på noe større. Tror absolutt det vil være svært belastende for familien din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...