Gjest franklyscarlet Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Hei! Jeg hadde bulimi i rundt to og et halvt år da jeg var litt yngre. Nå har jeg fått tilbakefall, og har hatt bulimi i ca. fire måneder. I dag skjedde det noe jeg aldri har sett før, selv om jeg har kastet opp hundrevis av ganger i mitt liv. Kastet opp en boks med is på tom mage. Etter at all isen var kommet opp, kastet jeg opp knall-gul væske. Nesten neon-gul. Veldig synlig i doskåla. Tenker at det kanskje var galle, og ikke magesyre. - Men hvis det er galle det var, er det et tegn på at noe er galt med meg? Jeg trodde maten blandet deg med galle i duodenum, og ikke i ventrikkelen? Blir systemet noen ganger forvirret av oppkast, slik at gallen kommer opp i ventrikkelen? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 31. oktober 2017 Skrevet 31. oktober 2017 Det er normalt, opplevd det mange ganger når jeg har spydd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.