Gå til innhold

Bulimi: nall-gult oppkast

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Hei!

Jeg hadde bulimi i rundt to og et halvt år da jeg var litt yngre. Nå har jeg fått tilbakefall, og har hatt bulimi i ca. fire måneder. 
I dag skjedde det noe jeg aldri har sett før, selv om jeg har kastet opp hundrevis av ganger i mitt liv. Kastet opp en boks med is på tom mage. Etter at all isen var kommet opp, kastet jeg opp knall-gul væske. Nesten neon-gul. Veldig synlig i doskåla. Tenker at det kanskje var galle, og ikke magesyre. - Men hvis det er galle det var, er det et tegn på at noe er galt med meg? Jeg trodde maten blandet deg med galle i duodenum, og ikke i ventrikkelen? Blir systemet noen ganger forvirret av oppkast, slik at gallen kommer opp i ventrikkelen? 

Gjest elina777
Skrevet

Det er normalt, opplevd det mange ganger når jeg har spydd 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...