Gå til innhold

Tourettes. Ticsene er så intense nå i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så intense tics i kveld... Har kremte lyder og hummelyder hele hele hele tiden!!

Er dager hvor de er ekstra intense.. Samboeren min vet jo om det her men irriterer seg jo så over det ofte!

Og når det er intenst slik som nå så blir det et ekstra irritasjonsmoment. 😐 Men hun har ikke sagt noe så langt heldigvis. 

Anonymkode: 69603...085

Skrevet

Hei, er det ticsene i seg selv, eller det med samboeren som plager deg mest?

Skrevet
Akkurat nå, Caprioli skrev:

Hei, er det ticsene i seg selv, eller det med samboeren som plager deg mest?

Ticsene mine. Men også det med at jeg må forsvare det ovenfor samboeren min og at jeg ikke klarer å slutte/stoppe med det..

Hun kommenterer det mindre og mindre og heldigvis har hun ikke sagt noe så langt i kveld,, men ofte så går hun å irriterer seg og kommenterer eller hermer.. :( 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ticsene mine. Men også det med at jeg må forsvare det ovenfor samboeren min og at jeg ikke klarer å slutte/stoppe med det..

Hun kommenterer det mindre og mindre og heldigvis har hun ikke sagt noe så langt i kveld,, men ofte så går hun å irriterer seg og kommenterer eller hermer.. :( 

Ticsene er det vel vanskelig å gjøre noe med, så skjønner at det blir slitsomt med ekstrabelastningen det er å ikke bare kunne slappe av i forhold til det med den du bor sammen.

Høres ikke ut som en spesielt god situasjon det der -- hva sier hun selv om måten hun håndterer det på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...