AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Skrev innlegget "dør" lenger nede her. Ser at hj.app har gitt meg opp/tar meg ikke på alvor/vil ikke hjelpe meg/nedvurderer meg og er krenkende. Har vært sånn i lengre tid. Behandler er ok men det hjelper ikke. Alle forakter meg. Jeg føler meg skamfull. Er nå så sliten og begynner å bli "ferdig". Der er ingen løsninger mer, har prøvd alt. Anonymkode: c2584...47b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev innlegget "dør" lenger nede her. Ser at hj.app har gitt meg opp/tar meg ikke på alvor/vil ikke hjelpe meg/nedvurderer meg og er krenkende. Har vært sånn i lengre tid. Behandler er ok men det hjelper ikke. Alle forakter meg. Jeg føler meg skamfull. Er nå så sliten og begynner å bli "ferdig". Der er ingen løsninger mer, har prøvd alt. Anonymkode: c2584...47b Hva tror du skal til for at du skal få en litt bedre dag i morgen enn du har i dag? Anonymkode: de05c...b9c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.