Gå til innhold

Så var det natt igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja så derfor er det slik at jeg føler selv at jeg burde klare det alene uten legehjelp... eller bare leve med det og ta meg sammen. 

Ikke begynn med det igjen ;) Nå har du bestilt legetime og skal gå :) 

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

34

• gråstein

1

• Fionys

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke begynn med det igjen ;) Nå har du bestilt legetime og skal gå :) 

Men så tenker jeg at jeg burde skjerpe meg men det er nok ikke så lett å skjerpe seg.... Men okey .. Jeg skal gjøre så  du sier men merket du mye forbedring med å gå til lege ? Håper det hjelper..... 

Skrevet
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Men så tenker jeg at jeg burde skjerpe meg men det er nok ikke så lett å skjerpe seg.... Men okey .. Jeg skal gjøre så  du sier men merket du mye forbedring med å gå til lege ? Håper det hjelper..... 

Legen henviste meg til poliklinikken og de ga meg medisiner fra første stund, siden har det vært frem og tilbake i psykiatrien. Jeg er ambivalent. 

Skrevet (endret)
53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Legen henviste meg til poliklinikken og de ga meg medisiner fra første stund, siden har det vært frem og tilbake i psykiatrien. Jeg er ambivalent. 

Jeg er redd for at ingenting funker på meg og jeg er også redd for å bli forverret av å gå til legen...siden jeg erfarte det en gang tidligere i livet mitt som sagt. Men jeg har ennå ikke avbestillt timen. Men på en måte så må man jo jobbe med seg selv og tenke positivt... Det er det jeg tenker at jeg burde klare. Men men det er gjerne ikke så enkelt som jeg ønsker å tro. 

Endret av Mina1
Skrevet
12 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er redd for at ingenting funker på meg og jeg er også redd for å bli forverret av å gå til legen...

Da jeg startet med behandling så følte jeg meg alltid dårligere etter timene, men nå føles det mye bedre. 

Det er ikke noe uvanlig at man blir verre før man blir bedre.

Skrevet
16 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er redd for at ingenting funker på meg og jeg er også redd for å bli forverret av å gå til legen...siden jeg erfarte det en gang tidligere i livet mitt som sagt. Men jeg har ennå ikke avbestillt timen. Men på en måte så må man jo jobbe med seg selv og tenke positivt... Det er det jeg tenker at jeg burde klare. Men men det er gjerne ikke så enkelt som jeg ønsker å tro. 

Kanskje du får en flink behandler som kan hjelpe deg med alt du sliter med? 

Jeg har truffet på mange greie folk i psykiatrien, og det hjelper å ha noen å snakke med. 

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kanskje du får en flink behandler som kan hjelpe deg med alt du sliter med? 

Jeg har truffet på mange greie folk i psykiatrien, og det hjelper å ha noen å snakke med. 

Jeg er redd at jeg treffer noen som aldri forstår meg.... Men bra å høre at du har truffet greie folk der :) . 

Skrevet
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg er redd at jeg treffer noen som aldri forstår meg.... Men bra å høre at du har truffet greie folk der :) . 

Håper du treffer noen som forstår deg da, kjemi betyr mye :) Gi det en sjans. 

Skrevet
23 minutter siden, Fionys skrev:

Da jeg startet med behandling så følte jeg meg alltid dårligere etter timene, men nå føles det mye bedre. 

Det er ikke noe uvanlig at man blir verre før man blir bedre.

Jeg håper på at jeg ikke blir så mye verre.... men men ... jeg kan iallefall ikke ha det sånn lenger, og kan noen bidra til å gjøre meg sterkere psykisk så er det bra. :) 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper du treffer noen som forstår deg da, kjemi betyr mye :) Gi det en sjans. 

Det er sant. Viktig å treffe noen som forstår meg :) . Du ser jo alltid her inne og. Missforståelser kan lett skje... osv. Men det fins alltid noen som forstår . Føler at du forstår meg veldig godt :) 

Skrevet
13 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Viktig å treffe noen som forstår meg :) . Du ser jo alltid her inne og. Missforståelser kan lett skje... osv. Men det fins alltid noen som forstår . Føler at du forstår meg veldig godt :) 

Ja det kan bli misforståelser her inne, men en behandler har hørt det meste fra før tror jeg. Så den vil forstå :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...