Gå til innhold

Ser ting men ikke min samboer!! Oftere å oftere skjer dette nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte nå så ser jeg ting som ikke skal være der eller som samboeren min sier ikke er der.

Som for 2 dager siden var det en bille og jeg kunne tilogmed tegne den for min samboer. I går ettermiddag så jeg en flue som bare fløy som en regnbue i stua. Hun så aldri flua å jeg så den aldri igjen. Slike rare fenomener dukker stadig oftere opp nå. De forsvinner like fort som de dukker opp. Jeg før på DPS og har slitt i mange år, men ikke så mye eæmed dette.. Det er irriterende og litt frustrerende for meg for jeg ser det klart å vet at Jeg har sett det.

Min samboer"truer" med å ringe DPS eller få meg innlagt om jeg fortsetter slik.

Jeg har aldri hatt psykose men kanskje jeg får symptomer på dette.

Anonymkode: 43991...f5e

Skrevet

Jeg får ikke helt med meg om du går på DPS nå eller gjorde det før (litt uklart skrevet), men om du har en behandler på DPS bør du kontakte denne. Om kontakten med DPS er avsluttet, er fastlegen den riktige instansen å kontakte. Det er bra om du får hjelp for dette så tidlig som mulig før det ev. forverrer seg.

Lykke til! :)

Skrevet
58 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg får ikke helt med meg om du går på DPS nå eller gjorde det før (litt uklart skrevet), men om du har en behandler på DPS bør du kontakte denne. Om kontakten med DPS er avsluttet, er fastlegen den riktige instansen å kontakte. Det er bra om du får hjelp for dette så tidlig som mulig før det ev. forverrer seg.

Lykke til! :)

Er på DPS den dag i dag. :) 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Da ville jeg snakket om dette på dps. Det er viktig informasjon.

Skrevet

Finnes ikke overrasket over utviklingen, og igjen - du har en tålmodig samboer. 

Skrevet
4 minutter siden, Kayia skrev:

Vet du hvem trådstarter er lissom?

Anonymkode: 4bfa3...1ed

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvem trådstarter er lissom?

Anonymkode: 4bfa3...1ed

Ja. 

Skrevet
5 timer siden, Kayia skrev:

Neppe SS som har startet denne tråden. 

Anonymkode: 9d2a7...c6b

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte nå så ser jeg ting som ikke skal være der eller som samboeren min sier ikke er der.

Som for 2 dager siden var det en bille og jeg kunne tilogmed tegne den for min samboer. I går ettermiddag så jeg en flue som bare fløy som en regnbue i stua. Hun så aldri flua å jeg så den aldri igjen. Slike rare fenomener dukker stadig oftere opp nå. De forsvinner like fort som de dukker opp. Jeg før på DPS og har slitt i mange år, men ikke så mye eæmed dette.. Det er irriterende og litt frustrerende for meg for jeg ser det klart å vet at Jeg har sett det.

Min samboer"truer" med å ringe DPS eller få meg innlagt om jeg fortsetter slik.

Jeg har aldri hatt psykose men kanskje jeg får symptomer på dette.

Høres ut som om du bør bestille en time hos fastlegen, og kanskje ville det også vært bra om din samboer ble med deg til den timen. 

Skrevet
5 timer siden, Kayia skrev:

Ja. 

Kjenner jeg deg??

Skrevet
7 timer siden, Kayia skrev:

Vet du Kaja. Du går over en grense her. Jeg reagerer på at du på en måte har « avslørt» hvem ts er. Hvis en person ønsker å være anonym kan slike kommentarer oppleves svært ubehagelig. 

Anonymkode: 53105...ca8

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, siden vedkommende har kvinnelig samboer, er det høyst usannsynlig. 

Anonymkode: 803e8...e3e

Skrevet
8 timer siden, Kayia skrev:

Jeg er enig med AB-CA8. Du går over en grense. Jeg ønsker ikke å ta stilling til hvem det ev. er som skriver og flere ting taler mot at det er SS, hvis det var henne du tenkte på. Uansett ønsker TS å være anonym og da skal han få lov til det uten spekulasjoner. Om du har mistanker, bør du i det minste holde dem for deg selv...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg heller, da har hun i tilfelle lagt til en god del skrivefeil hun aldri pleier å ha og jeg tror ikke hun gidder gjøre det - hun er ikke redd for å skrive under sitt vanlige nick tror jeg. :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg deg??

Hei,

Det er nok en misforståelse som har gjort at noen har tatt deg for å være en annen enn du er. Kan du ikke bare se bort fra kommentarene om dette, og heller holde fast ved det du egentlig lurte på, nemlig dette med at du ser ting som din samboer ikke ser. Jeg synes det hadde vært lurt om du og samboeren din sammen snakket med fastlegen om dette, fastlegen kan vurdere om det ser ut som om du trenger medisinsk hjelp og i så fall enten sette i gang med behandling eller viderehenvise deg.

Skrevet
1 time siden, Lillemus skrev:

Det tror ikke jeg heller, da har hun i tilfelle lagt til en god del skrivefeil hun aldri pleier å ha og jeg tror ikke hun gidder gjøre det - hun er ikke redd for å skrive under sitt vanlige nick tror jeg. :) 

Nei det er ikke meg, er ikke redd for å skrive med mitt nick. Så er det oppklart! Til trådstartet: Ta de opp med behandleren din, lykke til :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...