Gå til innhold

Hvor blir det av alle men menene og bare noe jeg lurte på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det blitt av alle de som drev å skrev men men og bare noe jeg lurte på i slutten av alle trådene?

Hvorfor skriver ingen det lenger?

Anonymkode: ed927...a78

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det blitt av alle de som drev å skrev men men og bare noe jeg lurte på i slutten av alle trådene?

Hvorfor skriver ingen det lenger?

De var ikke velkommen her lenger.

Anonymkode: 92389...eb8

Skrevet

Det lurer jeg også på, det var hovedsakelig to brukere som skrev slikt, den ene av dem er her en del enda, men den andre "forsvant"

Så en (som lignet på) en av de som pleide å skrive slikt (kan*****de), på et annet forum, men han (latet som???) at han ikke kjente meg igjen (selv om jeg tydelig viste hvem jeg var og han burde jo kjent meg igjenn) så enten ble han bare lei av oss på dette forumet ellers kanskje ble rammet av noe psykdom eller noe som gjør at han mistet hukommelse eller blitt psykotisk eller noe, han hadde mange paranoide tanker så kanskje han trodde vi var ute etter han eller noe slikt paranoide tanker som skremte han vekk, umulig å vite egentlig

Den andre er her mye fortsatt men mindre liv i han, tror de to gutta lagde litt liv i hverandre og fyrte hverandre opp litt, så når en av dem forsvinner blir det ikke mye igjenn av den andre

Men hvem vet, vi får se hva som skjer, vi får se

Anonymkode: 25dd7...2b4

Skrevet

Merker tendenser av og til, så jeg tror de er her ennå, i hvertfall én av dem. Men kanskje vedkommende har lært å oppføre seg :) 

Skrevet
4 minutter siden, Xtra skrev:

Merker tendenser av og til, så jeg tror de er her ennå, i hvertfall én av dem. Men kanskje vedkommende har lært å oppføre seg :) 

Sant det, han har nok jobbet med seg selv og tatt seg sammen, trent egostyrken etc ^_^

Skrevet

Han som skrev mest ble utvist. Tror jeg. Det var dumt, for han var en ivrig poster. 

Trygdecola trådene er borte også. Men man :P

Anonymkode: bf4b8...015

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som skrev mest ble utvist. Tror jeg. Det var dumt, for han var en ivrig poster. 

Trygdecola trådene er borte også. Men man :P

Anonymkode: bf4b8...015

Sånn er det nok.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på, det var hovedsakelig to brukere som skrev slikt, den ene av dem er her en del enda, men den andre "forsvant"

Så en (som lignet på) en av de som pleide å skrive slikt (kan*****de), på et annet forum, men han (latet som???) at han ikke kjente meg igjen (selv om jeg tydelig viste hvem jeg var og han burde jo kjent meg igjenn) så enten ble han bare lei av oss på dette forumet ellers kanskje ble rammet av noe psykdom eller noe som gjør at han mistet hukommelse eller blitt psykotisk eller noe, han hadde mange paranoide tanker så kanskje han trodde vi var ute etter han eller noe slikt paranoide tanker som skremte han vekk, umulig å vite egentlig

Den andre er her mye fortsatt men mindre liv i han, tror de to gutta lagde litt liv i hverandre og fyrte hverandre opp litt, så når en av dem forsvinner blir det ikke mye igjenn av den andre

Men hvem vet, vi får se hva som skjer, vi får se

Tror heller de forsvant fordi de ble FRISKE, og ikke fordi de ble psykotiske eller rammet av psykdom;)

Det er ikke noe gøy med et forum uten trolling. Trolling er min medisin

Men men

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant det, han har nok jobbet med seg selv og tatt seg sammen, trent egostyrken etc ^_^

Viktig å jobbe med seg selv. Selv om det er et mysterium.

Men men, vel.

Gjest Maggie55
Skrevet

Alt har med NAV å gjøre og hvordan de lager statestikken sin. ( uku)Han har sikkert fått kurs og jobb i et bedre skikt.😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Eller kanskje han savnet ekspertsvarene og hadde fått nok svada. Alle kan få nok av omsorg og medfølelse.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...