AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 Hvor er det blitt av alle de som drev å skrev men men og bare noe jeg lurte på i slutten av alle trådene? Hvorfor skriver ingen det lenger? Anonymkode: ed927...a78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det blitt av alle de som drev å skrev men men og bare noe jeg lurte på i slutten av alle trådene? Hvorfor skriver ingen det lenger? Anonymkode: ed927...a78 De var ikke velkommen her lenger. Anonymkode: 92389...eb8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 Det lurer jeg også på, det var hovedsakelig to brukere som skrev slikt, den ene av dem er her en del enda, men den andre "forsvant" Så en (som lignet på) en av de som pleide å skrive slikt (kan*****de), på et annet forum, men han (latet som???) at han ikke kjente meg igjen (selv om jeg tydelig viste hvem jeg var og han burde jo kjent meg igjenn) så enten ble han bare lei av oss på dette forumet ellers kanskje ble rammet av noe psykdom eller noe som gjør at han mistet hukommelse eller blitt psykotisk eller noe, han hadde mange paranoide tanker så kanskje han trodde vi var ute etter han eller noe slikt paranoide tanker som skremte han vekk, umulig å vite egentlig Den andre er her mye fortsatt men mindre liv i han, tror de to gutta lagde litt liv i hverandre og fyrte hverandre opp litt, så når en av dem forsvinner blir det ikke mye igjenn av den andre Men hvem vet, vi får se hva som skjer, vi får se Anonymkode: 25dd7...2b4 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 Merker tendenser av og til, så jeg tror de er her ennå, i hvertfall én av dem. Men kanskje vedkommende har lært å oppføre seg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 4 minutter siden, Xtra skrev: Merker tendenser av og til, så jeg tror de er her ennå, i hvertfall én av dem. Men kanskje vedkommende har lært å oppføre seg Sant det, han har nok jobbet med seg selv og tatt seg sammen, trent egostyrken etc Anonymkode: 25dd7...2b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 Han som skrev mest ble utvist. Tror jeg. Det var dumt, for han var en ivrig poster. Trygdecola trådene er borte også. Men man Anonymkode: bf4b8...015 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han som skrev mest ble utvist. Tror jeg. Det var dumt, for han var en ivrig poster. Trygdecola trådene er borte også. Men man Anonymkode: bf4b8...015 Sånn er det nok. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Anonymkode: 92389...eb8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg også på, det var hovedsakelig to brukere som skrev slikt, den ene av dem er her en del enda, men den andre "forsvant" Så en (som lignet på) en av de som pleide å skrive slikt (kan*****de), på et annet forum, men han (latet som???) at han ikke kjente meg igjen (selv om jeg tydelig viste hvem jeg var og han burde jo kjent meg igjenn) så enten ble han bare lei av oss på dette forumet ellers kanskje ble rammet av noe psykdom eller noe som gjør at han mistet hukommelse eller blitt psykotisk eller noe, han hadde mange paranoide tanker så kanskje han trodde vi var ute etter han eller noe slikt paranoide tanker som skremte han vekk, umulig å vite egentlig Den andre er her mye fortsatt men mindre liv i han, tror de to gutta lagde litt liv i hverandre og fyrte hverandre opp litt, så når en av dem forsvinner blir det ikke mye igjenn av den andre Men hvem vet, vi får se hva som skjer, vi får se Anonymkode: 25dd7...2b4 Tror heller de forsvant fordi de ble FRISKE, og ikke fordi de ble psykotiske eller rammet av psykdom Det er ikke noe gøy med et forum uten trolling. Trolling er min medisin Men men Anonymkode: ed927...a78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sant det, han har nok jobbet med seg selv og tatt seg sammen, trent egostyrken etc Anonymkode: 25dd7...2b4 Viktig å jobbe med seg selv. Selv om det er et mysterium. Men men, vel. Anonymkode: 92389...eb8 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 Alt har med NAV å gjøre og hvordan de lager statestikken sin. ( uku)Han har sikkert fått kurs og jobb i et bedre skikt.😊 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 Eller kanskje han savnet ekspertsvarene og hadde fått nok svada. Alle kan få nok av omsorg og medfølelse.😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.