Gå til innhold

Jeg orker ikke så mye mer... alt går mot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt går mot meg. 

Har av alle ting vært i kontakt med Pasientombudet ift en sak i psykiatrifeltet. Avtalen var at de skulle sende et brev for å be om kopi av en klage jeg har sendt. I tillegg skulle de sende brev til to instanser og anbefale oppretting av individuell plan og ansvarsgruppemøte. De skulle også ringe før de sendte det ene brevet. Når det var gått 1,5 måned siden avtalen ble gjort ringte jeg tilbake og purret. Fikk da beskjed om at vedkommende jeg hadde snakket med hadde ferie og skulle snart slutte i jobben. Jeg skulle da i et møte 1,5 uke etterpå med de som skulle få de brevene som Pasientombudet skulle skrevet og sa i fra om det i telefonsamtalen i tillegg til at det hastet. Fikk beskjed om at vedkommende skulle snakke med leder og at jeg skulle bli ringt opp uka etter fordi h*n mente jeg måtte få en ny kontaktperson hos Pasientombudet. Uka etter var da uka før møte.

Men jeg har ikke hørt noen ting fra dem. Og det synes jeg er veldig dårlig når de har den funksjonen de har. Jeg orker ikke å ringe tilbake heller pga angst. Og nå har møte vært... Jeg har mange ting som går mot meg og flaska er overfylt av ting som går mot meg. Og når selv Pasientombudet ikke klarer å følge opp, da skjønner jeg jo at sånn blir bare livet mitt videre. Jeg er ikke verdt en dritt. Sånn er det bare.

Skrevet

Har du en fastlege du kan få hjelp av? Jeg har funnet ut at man virkelig skal være frisk og oppegående dersom man er syk, i dette landet. Man skal måtte orke å klage, orke å ringe rundt, orke å forholde seg til masse mennesker. Klarer man ikke det, får man ikke den hjelpen man trenger. Jeg har heldigvis en flink fastlege, som vet hva jeg trenger og ikke, men eneste hun kan gjøre er jo å stoppe ting som blir satt igang og som bryter meg ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...